Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #71 Ihmetellä täytyy

11.09.2010 10:06

he luulevat toimintojaan rakkaudeksi

Miten aikuinen ihminen voi puhua kahden ihmisen rakkaudesta tällä lailla? Homot ja lesbot ovat ihan tavallisia ihmisiä, heillä on vain hieman toisenlaiset seksuaaliset mieltymykset kuin muulla väestöllä. Ja jos ruvetaan katsomaan noita seksuaalisia mieltymyksiä tarkemmin, ne eivät eroa heteroväestöstä lainkaan. Ihan _tismalleen_ samoja asioita tehdään myös heteroitten makuuhuoneissa.

Ja mitä tulee rakkauteen, homot ja lesbot ovat ihan samanlaisia kuin muutkin ihmiset. He pystyvät ja haluavat rakastaa, haluavat seksiä, pystyvät sitoutumaan parisuhteeseen. Se jos mikä on TERVEEN psyyken ja seksuaalisuuden merkki. Sairasta tai ongemaista seksuaalisuutta on sellainen, josssa ei pystytä luottamaan ja nauttimaan seksistä, käytetään toisia hyväksi, ollaan seksuaalisesti holtittomia, ei pystytä sitoutumaan suhteeseen. Pyrkimällä parisuhteeseen homoja ja lesbot nimenomaan haluavat tukea omaa tervettä seksuaalisuuttaan. Ja kyllä se kuulkaa on  niin päin, että jos homot ja lesbot eivät pystyisi rakastamaan toista ihmistä ja toivoisi voivansa perustaa perhettä, SILLOIN he olisivat luonnottomia ja pelottavia ihmisiä. Eivät tällaisena syvästi inhimillisenä.