Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras
Vieras

/ #75 Rakkaudesta

11.09.2010 11:40

Olen aina ihmetellyt sitä, miten uskovat haluavat nähdä asian niin, että homoja ja heteroja koskevat täysin eri lainalaisuudet, vaikka samassa maailmassa eletään, samanlaisilla aivoilla ja psyykkisillä mekanismeilla ollaan varustettuja.  Se mikä on heteron elämässä kauneinta ja arvokkainta, toisin sanoen rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen, perhe, onkin yhtäkkiä homon elämässä sairasta, kieroutunutta ja luonnotonta. Jumala siis vihaa homoissa juuri niitä asioita, jotka tekevät heteron elämästä elämisen arvoista. Heteroissa jumala vihaa asioita, joista luopuminen ei tee kenenkään elämää onnettomaksi tai typistetyksi - kateutta, vihaa, haureutta, ahneutta jne. Kuka meistä tarvitsee näitä? Ei kukaan. Toisin kuin rakkaita, pysyviä ihmisiä ympärille. 

Kun hetero haluaa perustaa perheen, se on asia jota meidän kaikkien kannattaa tukea. Kun homo tai lesbo haluaa perustaa perheen, se on kauheaa ja pilaa kaiken. Mitä ihmettä?! Eikö se että nämä demoniset kammotuksetkin haluavat rakkaan ihmisen rinnalleen ja perustaa perheen, ole juuri kaikkein voimallisin todistus perheen perustamisen voimasta! Mutta ehei, se että jossain kaksi miestä tai naista solmii liiton, vaikuttaa jollain  kummallisella taikavoimalla siihen, että kaikkialla muualla heteroitten perheet kaatuvat, heterot eivät pysty enää hillitsemään itseään lainkaan, lopettavat työnteon ja aloittavat loputomat orgiat sekä ryhtyvät harrrastamaan seksiä naapurin Mustin, vainajien ja omien sisarustensa kanssa. Uskomatonta kyllä, tämänkin perustelun olen ihan omasilmäisesti lukenut. Haluaisinpa tietää mikä taikavoima tämä tämmöinen on, koska ainakin minun tuntemani homot pystyvät ajattelemaan muutakin kuin seksiä, käyvät töissä ja ovat muutenkin tuotteliaita yhteiskunnan jäseniä. Joten esimerkin voima se ei ainakaan ole. 

Muutenkin olen ihmeissäni tästä ajatuksesta, että homoja pitää sorsia, että yhteiskunnat pysyisivät pystyssä. Minulla on nimittäin se nähtävästi väärä käsitys, että olen ihan itse vastuussa omista perhearvoistani, enkä todellakaan tarvitse homojen sorsintaa suojelemaan minua itseltäni.