Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #78 Re:

11.09.2010 18:04

#17: -

Raamatun kanta homouteen on selkeä, josta kertoo esim. aiemmat viittaukset:

"Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus." 3Moos.18:22
"Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset." 3Moos.20:13
"Sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnosvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti." Room.1:26-27
"Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat,ei hekumoitsijat eikä miehimykset,...saa periä Jumalan valtakuntaa." 1Kor.6:9-10

Missä on todettu, että homo- tai lesboparin suhteessa ei lapsi kärsisi ko. asiasta? Tuollainen tilanne antaa täysin väärän ja luonnottoman roolimallin lapselle. Uskallan sanoa luonnottoman, koska jos asia olisi luonnollinen ko. parit voisivat lisääntyä keskenään, mikä on ihmiskunnan jatkumon edellytys. Mielestäni asiaa pystyy ajattelemaan ihan maalaisjärjelläkin, että ei ole tuollainen "homoympäristö" hyväksi lapselle, ilman "tutkimuksiakin".