Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #80 Niin, mutta

11.09.2010 18:44

jos asia olisi luonnollinen ko. parit voisivat lisääntyä keskenään, mikä on ihmiskunnan jatkumon edellytys

miksi tälle lisääntymisasialle laitetaan niin iso paino? Eikö parisuhteella ja avioliitolla ole muuta tarkoitusta ja päämäärää kuin lisääntyminen? Sikstoisekseen onko niin, että ihmiskunnalla on vaikeuksia lisääntyä? Ja homous pitäisi sen takia kieltää? Entä lisääntyvätkö homot yhtään sen todennäköisemmin, jos he ovat kaapissa ja poissa ihmisten silmistä? Ja jos lisäntyvät, haluaisitteko että juuri teidän poikanne tai tyttärenne ryhtyisi tietämättään tällaiseen valheelliseen parisuhteeseen, jossa toinen osapuoli ei salaa ollenkaan halua puolisoaan, vaan teeskentelee kaiken ja haaveilee toisesta sukupuolesta?

Ja lisäksi, mikä olisi se tilanne jossa kaikki ihmiset ryhtyisivät yhtäkkiä homoseksuaalisiksi ja ihmiskunta sen takia kuolisi sukupuuttoon? Hieman vaikeata on sellaista tilannetta kuvitella. Onko tämä lisääntymiskysymys nyt oikeasti sellainen, että sen perustella kannattaa yrittää tehdä täysin harmittoman ihmisryhmän elämä hirveän hankalaksi ja raskaaksi?