Maahanmuuttajien tuet

Köyhä duunari Stadista

/ #2503

04.03.2017 05:07

Olen ollut tosi ystävällinen kaikille naapureilleni ja tervehdin ja kysyn kuulumisia. Mutta nyt, olematta rasisti, olen saanut tarpeekseni ulkomaalaistaustaisista naapureistani joiden elämänmeno häiritsee meidän monien työssäkäyvien elämää.

Eivät valitettavasti juurikaan kunnioita talon järjestyssääntöjä ja muitakaan soveliaisuuskäytäntöjä. Melu on hirvittävä! Puhuvat huutaen(on sekä afrikasta tulleita että aasialaisia naapureita), meteliä jatkuu yömyöhään, ovet paukkuvat kun vieraita lappaa, autoja parkkeerataan pihalle ja usein tyhjäkäynnillä pitkiä aikoja pihamaalla jonne mm. makuuhuoneen ikkunat joten on pakko pitää aina kiinni, roskia heitellään miten sattuu lajittelusta puhumattakaan, pyykkituvan säännöistä ei piitata ja vaatteita roikkuu kuivaushuoneessa joskus päiväkaupalla, lapset kiljuvat kurkku suorana joka päivä kun pieni koira sattuu kulkemaan samaan aikaan lenkille toisen naapurin kanssa. . . . voisin kirjoittaa romaanin mutta jääköön tähän.

Meille suomalaisille on tärkeää että voidaan kodeissamme elää rauhassa ja käydä yöksi levolle jotta jaksamme käydä päivittäin töissä. Nyt ei nukkumisesta tule mitään ilman korvatulppia eikä sekään aina auta.  :(