Irja Askolan erottaminen kirkon virasta

viha vai todellinen rakkaus?

/ #169 THE VISION

31.03.2017 16:02

David Wilkerson kirjoittaa kirjassaan "Näky" tulevaisuuden vai tämän päivän? kuvista, joissa teini-ikäisten alkoholismi lisääntyy, sivu 62. Näky-kirjan koko sanoma on peräisin huhtikuulta 1973. Englanninkielinen alkuteos THE VISION, 1974 by David Wilkerson Youth Crusades, Dallas, Texas, U.S.A.

Sivu 62 "...Siksi monet lapset, joille heidän vanhempansa ovat kertoneet, että isän ja äidin juomatavat eivät ole niin pahoja kuin teini-ikäisten narkoottisten aineiden nauttiminen, ovat päättäneet hylätä huumeet ja ottaa tilalle alkoholin. Vaikka ennustankin voimakasta alkoholinkäytön lisäystä teini-ikäisten keskuudessa, olen myös vakuuttunut, että se ei ole läheskään niin suuri ongelma kuin katkeruus vanhempia kohtaan. Katkeruus isää ja äitiä kohtaan on itse asiassa syy, miksi monet alkavat juoda."

Toinen välähdys kirjasta, sivu 66 "...Tulevaisuuden teinijengit suurimmissa kaupungeissamme ovat yhä nuorempia, yhä pahempia ja käyvät yhä enemmän vanhempiensa kimppuun. Nämä "babyjengit", jotka televisio ja lastenvahdit ovat kasvattaneet, kääntyvät vihoissaan vanhempiansa vastaan. Monet näistä lapsista kokevat itsensä täysin vieraiksi isilleen ja äideilleen. Heidän on helppo vihata, koska he ovat tienneet niin vähän todellisesta rakkaudesta."

 

JA JOS, sanon jos, nyt oikein sanotaan miten suoraan sanoa voi, eipä tietenkään vuokrakohdut ja siihen voisi samalla yhdistää myös USAn sukupuolineutraalit avioliitotkin, ei nämä vuokrakohdut todellisuudessa lisää tietämystä siitä todellisesta rakkaudesta. Jo tähänkin saakka on aivan tarpeeksi lapset joutuneet etsimään biologista isäänsä. Yhtään enempää ei kaivattaisi lasten oikeuksien huononnusta.

Ja kaikki olemme olleet joskus lapsia, joten on kyse meidän kaikkien omakohtaisesta asiasta.

Meillä Suomessa on oikeus päättää omasta järkevästä lainsäädännöstämme ihan itse me kaikki yhdessä.