Sukupuolineutraalinen avioliitto lailliseksi Suomessa!

Juhoisamusedbeyondbelief
Vieras

/ #15 Huvittunut

13.09.2010 10:49

Huvitavaa lukea näitä otteita raamatusta, vaikka itsekkin olen vahvasti kristinuskoinen. Kyllä, olen lukenut raamatun monesti, ja olen tutkinut sanojen alkuperiä kolmellakin kielellä ja lukenut raamatun tutkimisesta. Vaikka minä olenkin heteroseksuaalisessa suhteessa koen avioliiton kieltämisen muilta suureksi vääryydeksi.

Kuten aiemmin mainittiin, raamattu on IHMISTEN kirjoittama. Jumala ei ole missään sanonut mitään miehen ja miehen tai naisen ja toisen naisen välisestä rakastavasta, välittävästä parisuhteesta. Toisin  hän kyllä julistaa lähimmäisen rakkauden merkitystä. Eikä suoda unohtavan mitä hän sanoo heistä, jotka toisen tuomitsevat. Kumpi saikaan siunauksen, se joka kielsi syntinsä ja saarnasi toisen syntisyydestä, vai se joka myönsi syntinsä ja rukoili anteeksi antoa eikä sanonut pahaa sanaa toisesta. "Hän joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven!" Ihminen SYNTYY syntisenä.

Naurettavaa että tosissaan uskovaiset käyttävät raamattua tekosyynä rasistisuuteensa, vielä huvittavampaa että ne jotka eivät edes usko Jumalaan käyttävät sitä. Jos menemme oikeiden raamatun sääntöjen mukaan, naisten kuuluisi käyttää huntuja ja peittää kaikki paljas ihonsa, miehllä saisi olla monta vaimoa ja naiset saisi tappaa kun he pettävät. Naisilla ei olisi edes tasa arvoa. Velkaa ei saisi antaa eikä vaatia. Ehkäisy olisi rankaistavaa!

Toivon että sukupuolineutraali avioliitto tulisi voimaan, jotta ihmiset ymmärtäisivät ettei ihmisen sukupuoli ole tärkeä, vaan rakkaus.