Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

nuori likka

/ #285 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

23.03.2018 09:28

#1: Ville Niinistö - Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

Kannattaisi seurata myös poikien/miehien ajamista autolla. Miespuolisilla on tapana näyttää kuka ajaa rohkeammin ja kenellä on kisaisin menopeli. Ympäristösyistä kun puhutaan niin naiset ajavat hiljempaa ja tarkemmin liikenteessä,koska tajuavat enemmän vaaratilanteiden mahdollisuuksia liikenteessä. Tottakai on miehiä,jotka ajavat hillitysti liikenteessä (en halua yleistää). Tilastollisesti kuitenkin miehet tekevät enemmän virheitä liikenteessä. Ei kumminkaan mielestäni tarvitse yleistää,että kaikki tekevät näin. Mielestäni tämä koko adressi on aivan typerä. Lisäksi miehet ajelevat enemmän alkoholin vaikutuksen alaisena kuin naiset varmaan myös senkin takia että mies haluaa leveillä sillä,että ajoin humalassa ja on tietty halu esittää muille kuinka rohkea ja kova äijä on. Naisilla taas on suurempi pelko jäädä kiinni,jonka takia ei kännissä ajella ja naiset ymmärtävät paremmin sen, että jos otat, et aja.