Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Vieras

/ #133 Lain mukaan vain vakivaltisen ja vaarallisen saa vieda pakkohoitoon:

27.03.2018 06:10

mutta vakivaltaiset ei kiinnosta psykoatreja, koska hei ovat vaikeasti kiusattavia.

Ja valtio ei koskaan ole pitanyt omia lakejaan, siksi duodenicum in.ohjeissa sanotaan valtion laista poiketen, etta pakko hoitoon voidaan vieda henkilo joka on menettanyt tyokyvyn..

Ohjeessa ei eritella onko kyse pysyvasta tai valiaikaisesta sairaslomaa vaativasta tyokyvyn menetyksesta, se jaa tohtorin harkintaan..

Ja tiedan etta on vaarallista menna valtion sairaaloihin..ne vei minutkin kun menin iho patteja nayttaa..sanottiin etta sairaalan johto on lomalataan kytanny etta kun mina tulen..iho polille niin pitaa " kostaa valitus" ja suomalais sadisti vei pakkohoitoon eli riisti vapauden kuin gulakilta kommunismissa, koska oli kritisoinu vallitsevaa rikos aaltoa vastaan..

Ihan yhta keposesti psykiatrit riistaa yksilon vapauden kuin kommunistit, molemmat vainoharhaisia sadisti kidutus teorioita.

Valtiolla ei ole mitaan oikeutta synnyttaa pelkoa ja vihaa isanmamaata kohtaan kiskomalla kuin soviet union kansalaisiaan keinotekoisin syin psykiatrien yllapitamiin mielipide vankiloihon mutta nain pahat autoritaari valtiot toimivat ja tahan suomi on kilpalutonta julkis terveydwnhoitoa eli yksinvaltiasta yllapitaessaan sortunut ja virkamiehia varten .psykiatria on nimenomaan autoritaarisyyden mieli-ja hirmuvallan poliittinen yllapito valine..

#107: -