Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Allahseonfreudikin

/ #137 Re: Re:

08.04.2018 05:31

#105: Useissa tilanteissa mukana - Re:

Pakkohoito on useimmiten poliittista ja ensimmainen psykiatrisointi tehdaan kehon kipujen valittelun yhteydessa ja niita ihmettelemaan tulee poliittinen psykiatri, jolla on oikeus tehda umpihullun paperit niista, evata hoito.pakottaa psykiatrille tai pakko kidutukseen..eika kukaan hanet tunteva henkilo ole koskaan pitanyt hanta mielisairaana.

Eli jos yksilo saa ensimmaiset mielisairaan paperit virkatohtorin tai virkamiehen aloitteesta ( ei omaisten, eika tyoyhteison) silloin kyse on julkishallinnon antipatioista ja yksilo halutaan hiljentaa/ tuhota psykiatrian kidutus menetelmin..

Tallaisiksi kollektiiviset kilpailuttomia palveluja tuottavat yhteiskunnat helposti ajautuvat, mielipuoliseksi psykiatrian vaarinakytto maiksi kuten suomi.

Kansa kuulee tv,sta "valtakunnassa kaikki hienosti"

Samaan aikaan se kiskoo viattomia ihmisia tyopaikoiltaan,/ kotoaan/ suoraan terveyskeskuksesta kidutukseen, mikali on.astunut autoritaari virkamiehiston/

Hirmuvalta tohtoreiden varpaalle vaatimalla korjauksia, kylla suomessa on aina silloin kidutettu..

Kukaan ei ole kidutuksen tarpeessa ja psykiatrinen pakko kidutus on poistetttava koska se on paa asiassa poliittista riippumatta siita yhdistaako yksilo outoa kulakkimaista pidatysta meneillaan olevaan valitukseen vai ei.

Moni ei usko kuinka paha soviet  union maastamme tuli. Ja siihen kuuluu syyttomien  pidatykset ja vankilamaiset olosuhteet, psykiatrinen kidutus, koska se saadaan varjattya auttamiseksi..

Se on poliittista.

Jos jollakin onkin harhoja, ei psykiatreilla ole mitaan keinoa poistaa niita..

Psyykkepillerit aiheuttaa harhojen lisaksi ahdisdusta, levottomuutta, sekavuutta, itssmurhaisuutta, masennusta,  ja tuhansia fyysisia oireita..