Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen asetettava syytteeseen uskonnonvapauden kieltämisestä sekä valehtelemisesta

Päivi Räsästä tukien täysillä!

/ #2 Olemme Sodomaa ja Gomorran tilassa

27.03.2020 08:14

Raija Toiviaisen pitäisi saada kristillispohjaista opetusta Raamatusta, että hän ymmärtäisi sen perustavan seikan, että me elämme raamatullisesti Uuden Liiton aikaa, jossa meidän kaikkien syntien kärsijänä on noin 2000 vuotta sitten ollut Jeesus Kristus, jumaluudesta ihmiseksi tullut Jumalan Poika.  Siksi kristinusko on rakkauden, armon, rauhan ja autuaallisen toivon usko.  Tästä uskosta voi kuitenkin päästä osalliseksi vain tunnustamalla syntinsä, katumalla niitä ja uskomalla ne senjälkeen anteeksisaaduiksi Kristuksen ristinkuoleman ansioissa.  Tätä ei Raija Toiviainen ilmeisestikään ymmärrä missään suhteessa!  Kun hän syyttää nyt Päivi Räsästä, hän siinä samalla syyttää myös kaikkivaltiasta Jumalaa.  Sellainen on äärimmäisen vaarallista!

Tässä ajassa haluaisin esittää kysymyksen; Miksi Jumala on sallinut juuri nyt tällaisen korona- vitsauksen toteutua?  Itse en voi välttyä näkemykseltä, että syy tähän vitsaukseen löytyy siitä tämän ajan vaarallisesta suuntauksesta, jossa jopa koululaisille lähes ala-asteilta lähtien tyrkytetään täysin sairaita sukupuolisekoiluasioita.  Ymmärrän kuten kansanedustaja Päivi Räsänenkin, että Roomalaiskirjeen 1. luvun valossa Jumala vihaa tuollaista sekoilua ja on siksi sallinut tällaisen maailmanlaajuisen rangaistustuomion kohdata tämän ajan ihmiskuntaa.               Katsoessani edellisiltana AlfaTV:ltä keskusteluohjelmaa tästä aiheesta, tuli siinä esille aivan pöyristyttäviä opetuksia kirjasta, joka on ollut kouluissa käsiteltävänä.  Siinä jopa kehotettiin itsetyydytykseen ja anaaliseksiin!!!  Täysin rikollista opetusta! - Nyt pysäytetään maailma aivan täydestä syystä, jotta tehtäisiin Luojamme tahdon mukaisia johtopäätöksiä ja muutoksia monissa kohdin.  Ellei tehdä, niin taitaapa olla niin, että uusia ja ehkä pahempia vitsauksia on edessä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…