YLEn mediamaksu

ery
Vieras

/ #183 ei tv maksulle

19.09.2010 23:49

Tv maksu aivan sairaan kalliksi tullut.

Tv maksu 256 e sitten jos maksu kanavat lisäksi

Eli itelle on pluss tv paketti mistä menee 50e

Ja viasat 300e kolmen kuukauden väleissä.

Viasatin kanssa tuli ongelmia ,kun tuli uusi sopimus ja uusi hd tv digiboksi niin ei saanut uuden boksin signaalia,toisen vaihton kanssa ,kun sain vaihtaa taas sama juttu,boksi ei toiminut ollekaan ja sitten ne sopisi,että laitta mulle toimivaan boksin,mikä on heti valmis katseluksi,perkule seki ei toiminnut,kun ei signaalia edelleen,kiitos ei saanut hd tv kanavia katsoa ollekaan vanhat viasatin boksit toimisi kunnolla ja edelleen.

Muun muuassa viasattin alku asennus oli täysin väärin,koska asentaja laittoi antennin parveken ulko puolelle,mihin ei olisi mun talossa saanut ollekaan asentaa.Vaikka asentajat pitäisi tietää sitä.

Kun tuli hdtv boksi kukaan ei kertonut mistä suunasta saisi signaalia eikä mitään neuvomis tai ohjeitta ollit ,mitä siihen tarvisi.Jouduin asentaman itse uusisiksi viasatti antennin paikalle ,sain sitten vanhat boksit toimimaan,mutta signaali oli puolet ja puolet .

Sitten sai lopulta viasattia katsoa ,mutta yhtäkkiä kun tuli lasku ,missä oli taas seuraava yllätys

Lasku oli paljon korkeampi kun aikaisemmin.Tarkistin heti laskut ja sitten huomasinkin,että oli tuplasti tullut sopimus lasku ja lasku oli 60e kallimpi,vei saman tien hermot ja vien asian kuluttajan virastolle,koska tällainen toiminta on huijamista.

Ja muun muuassa uudessa sopimuksessa ei ilmoitettu,että sopimus aikana eli 2 v sisällä ei saa perutettu sopimusta...

Kiitos eli maksat paskasta jos ei ole signaalia tai muutenkin toistetaan liika samoja asioita....

Media maksu olis parempi,mutta ei saisi olla kallimpi

Samoin miksi pitäisi olla media maksu jos kanavat voisi olla maksu kortilla ja maksat joka kuukausi sen edestä mitä tilaat,mutta ei pölyn edest