Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Marim

/ #148 Psykiatria on mengelenismiä.

30.04.2020 19:11

#101: Hoitaja - Joo o

Jos yksilö pitää psykiatriasta, so whot hän saa mennä puoskaroitavaksi.

Jos yksilö on antipsykiatristi, psykiatrien ei pidä mennä puoskaroimaan hänen kanssaan.

Antipsykiatristit ovat kokonaisnäkö kykyisiä ja kauas näkeviä.

He vastustivat freudin holtitonta   ihmisten leimaamista.

Leimaamis kiima laajeni ja silmävöristä, kallon kallon muosdosta alettiin leimata ihmisiä, ja kun mielisairaiksi merkkattuja tuli riittävä määrä heitä alettiin kaasuttaa pois.

.psykiatrian vastustajat näkivät tämän jo siinä vaiheessa kun freud vasta värkkäsi teorioitaan.

Koululääketiede nauroi antipsykiatristeille, ja uskoi oikeasti että kalloharppi ja silmäväri näytää kuka on  mielisairas.

kun tuo puoskarointi kiellettiin,

Psykiatrit jatkoi samaa. kehon kipu potilaita merkattiin mielisairaaksi massoina. Psykiatrian 5 tautiluimokitus takaa että mielisairaaksi merkattuja tulee niin paljon, että valtio antaa psykiatreille lisenssin tappaa kuten 1940 luvulla mielisairaaksi merkkaamiaan ihmisiä,

valtioita ja massaa ei ole koskaan kiinnostanut mistä syystä ja millä perusteella ihmisiä merkataan mielisairaaksi, kun heitä tulee liikaa heitä tapetaan.

Tämän kauas ja ja kokonaisuuksia näkevät psykiatrian vastustajat ovat aina tienneet ja uusi kansan murha aalto tulee 20 vuodessa jos antipsykiatristeja ei kuunnella ja psykiatriaa kielletä vaaralisena toisten näkymättömällä sisimmällä puoskarointina ja törkeänä ihmiskauppana, jossa ihmisiä kehon kivuilla millä vaan pyritään väkivalloin myymään kauppatavaraksi hermomyrkky tehtaille orjaksi.

Psykiatria on kiellettävä.

Se lisää itsemurhia, koska psykiatrien nöyryyttävä, alistava, -mitätöivä ja brutaali barbarismi ja väkivaltaisuus  synnyttää  sellaisen inhon ja ahdistuksen, että tiedän pari tapausta jotka tappoi itsensä heti kun vapautuivat.

Toinen vietiin perintöriidan takia, koska veli halusi ulostaa yhden perillisen (puutarhuri) mielisairaalaan, päästäkseen jakamaan perinnön yksin itselleen.

Ei psykiatrit erottaneet että hän on mieleltään terve.

Ja tervemielinen kun se tajuaa sen barbarismin mitä psykiatrit tekee, ei kestä henkisesti niin suurta barbarismia.

Psykiatrien keskitysleirit jättää suuremmat traumat kuin sota tai muu trakedia.

puuhtarhuri ei selvinnyt psykiatrien tekemistä  traumoista kärsi post traumaattisesta stressista jotka laukesivat heti jos psykiatri sana mainittiin tv, ssä tai radisossa, hän muisti ne sadistiset psykiatrien naamat, jotka sivalteli kuin saksalaisnazit juutalaista "mielisairas" pilkallisesti ja saksalaiseen tyyliin halventaen kuten psykiatreilla on tapana. Alistuksen -näyryytyksen -nujerruksen hän muisti aina kun psykiatri sana mainittiin ja post traumaattinen stressi syndrooma pamahti aina päälle kuin vuöry.jos hän kuuli psykiatri sanan inho jota hän tunsi häntä kiduttaneita psykiatreja kohtaan pamahti heti päälle, jos tv:ssä sanottiin psykiatri sana.

2 vuoden jälkeen hän tappoi puutarhallaan itsensä, koska ei uskonut koskaan selviävönsä niistä post traumaattisista stressi syndroomista jotka psykiari psykiatrit ja se nazi tyyppinen hirmuhallinta jota psykiatrit harjoittaa.

Psykiatrit ovat aina olleet freudista -eugenisteihin ja nyky psykiatreihin sairauden tunnottomia, eikä he koskaan näe kuinka sairaita he ovat.

Antipsykiatrisrit näkevät kuinka sairaita psykiatrit ovat, joten he voisivat parantaa sairauden tunnottomat psykiatrit harhoistaan, että psykiatria on tiede.