Liputuspäivä kuolleiden lasten muistolle

Vieras
Vieras

/ #101 Re: Erittäin hyvä idea

24.09.2010 11:36

#97: Minä joka opin ajattelemaan - Erittäin hyvä idea 

Ihana että olet saanut aihetta ajatella asiaa nyt eri tavalla ja ihana että sinun ystävällä on "uusi vanha ystävä" . Osaat häntä tukea nyt aivan eri ja oikealla tavalla . Se että ei puhu lapsen menetyksestä voi olla suurin luokkaus mitä lapsensa menetäneelle voi tehdä. Joudun sen itse kokemaan ja se satuttaa .

Liputuspäivä on aivan kohdallaan koska muistakaa myös teille joilla on lapsia voi joskus elämässä tulla tilanne missä tämä päivä on tärkeä , vaikka en tätä tuskaa tietenkään kenellekään toivo . Itsekin ajattelin joskus että näin käy vain muille ei minulle , voi kuinka väärässä olinkaan .

Me äidit ja isät emme  unohda koskaan ,  joka päivä heräämme siihen todellisuuten niin kauan kun henki jaksaa pihistä. Kylmä totuus vaan on , että järjestys on väärä vaikka kuinka joku kirjoittaa että jokaisella on oma aikansa .

Ymmärrystä tarvitaan teiltä jotka ette tiedä millaista elämää sen jälkeen joutuu jatkamaan kun lapsi kuolee  , on ikä sitten mikä tahansa, aina se on jonkun lapsi jonka ei kuuluisi kuolla ennen vanhempia .