wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Joeli S
Enpäs kerro

/ #384

17.03.2007 11:38

No jos nyt jotenkin aion puolustella wwe:tä niin voin sanoa, että en ole kaappi- enkä muutenkaan homo enkä 10 vuotias, joten haluan tietää mihin tämä väite perustuu? Tai se, että wwe on huonosti näyteltyä? Totta, että joskus jokin lyönti näyttää erittäin huonolta ja aika usein kun Cena tekee Five knuccles shufflen niin se menee aina huonosti ja huomaa näyttelyn. Joskus taas sattuu onnettomuuksiakin joissa ei tarvitse edes näytellä, kun saa oikeasti kipeää? Huonosti näyteltyä tämä viihde ei ole, vaan usemminkin erittäin hyvin näyteltyä (vai yrititkö sitä, että täällä alettaisiin väittämään ettei se ole näyteltyä vaan ne oikeasti hakkaa toisiaan!!! Ei onnistunut) sillä tuskin kovin moni pystyisi siihen, kun välillä pitää muistaa jopa tunnin otteluita kuinka ne menee, mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi jne jne.