Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2242 mun tarina

29.09.2010 18:51

Itse kärsin pahoista toistuvista paniikkikohtauksista ja kun katselin netistä tietoa, mikä siihen voisi auttaa, olin ihan äimänä ettäkö kannabis? Kuulun siis näihin jotka pitivät ainetta vain huumeena, koska sen opin valitettavasti jokainen saa koulussa ja yhteiskunnassa. Tiesin erään henkilön, joka kasvatti aikoinaan kannabista, joten tutstuin ko. henkilöön paremmin. Kannabis vei täysin ahdistuksen kolmella polttokerralla eikä tullut takaisin niillä näkymin. Valitettavasti mukaani tarttui sitten kuitenkin myöhemmin hyvien puheiden saattelemnana muitakin aineita (amfetamiini, essot)... Tässä kohtaa porttiteoria tuli toteen ainoastaan sen kohdalla, etten voinut kannabista ostaa muualta kuin "hämäräveikolta", paniikki siis tuli takaisin ja lukuisat muutkin ongelmat kun aloitin amfetamiinin "pirin" käytön. Myöhemmin tajusin ottaa itseäni niskasta kiinni ja löysinkin paremman paikan hommata pilveni. Pilvellä, siis kannabiksella, sain itseni vieroitettua piristä, alkoholista ja lääkkeistä, jota käytin, (bentsot)... Miten olisi käynyt jos pilvi olisi laillista? En koskaan varmaan olisi tutustunut näihin ihmisiin, jotka epäilemättä uusina kavereina vaikuttivat 16-vuotiaan nuoren päätöksiin kokeilla koviakin aineita.