YLEn mediamaksu

Oikeustajun vastaista ja täysin väärin
Vieras

/ #253 Mielenosoitus ja meiliä ministereille ja kansanedustajille

26.12.2011 00:36

Nyt kannattaisi järjestää suuria mielenosoituksia kautta Suomen. Ajankohdista mainostettava hyvin, jotta pääsisi mukaan! Lisäksi päättäjille meiliä: kansanedustajille ja ministereille. Olen jo aiemmin laittanut meiliä ko. asiasta ministerille, mutta en tiedä menikö avustajan sensuurista läpi. PANKAA MEILIÄ ainakin viestintäasioita vastuussa olevalle asunto- ja viestintäministeri Krista Kiurulle (sd)ja ainakin oman alueesi kansanedustajille. Sähköposti kansanedustajille on muotoa etunimi.sukunimi@eduskunta.fi ja ministereille etunimi.sukunimi@vnk.fi. Valtioneuvoston ja eduskunnan sivuilta löytyvät luonnollisesti kaikki edustajat ja ministerit. Tsekkaa mieleisesi ja näe se vaiva, että laitat meilit. Ottaa kyllä päähän, jos joutuu maksamaan, vaikka ei ole TV:tä. Se ei voi olla oikein. Monissa asioissa katsotaan, "ettei ole oikeudenmukaista", mutta mahdollisessa mediamaksussa näin ei enää ajatellakaan. LAITTAKAA MEILIT ARKADIANMÄELLE.