YLEn mediamaksu

Vieras

/ #187 muutos: NYT!

01.10.2010 11:18

Edellinen henkilö (viesti 186) olikin sanonut jo kaiken tarpeellisen. Samaa mieltä ollaan kaikin puolin.
Hienoa, että edes jonkinsuuruinen joukko on päättänyt vaikuttaa asiaan tällä adresssilla. Toki eihän nuoret ja vanhat tänne löydä jolloin ei kansan ääni kuulu päättäjien tukkoisiin korviin. Kunpa voitaisiin vaalien tyyliin järjestää äänestys koko suomen kansalla ja katsoa miten YLEN käy. :)
Voisin vahvasti epäillä että lopputulos olisi Ylen loppu tai siirtyminen todelliseen elämään/toimintaan eli ilmaisjakeluun, mainosten voimalla elämiseen tai maksukorteilla pelaamiseen.

Olisi kyllä mukava nähdä mitä päättäjien päässä oikein liikkuu. Oli "hauska" nähdä kerran yksi kysely jossa oli kysytty että oletko tyytyväinen suomen päättäjiin/eduskuntaan ja noinniinkuin 98% sanoi että ei :D enkä ihmettele.. Millä järjellä kuvitellaan että ihmiset pystyvät kaiken maksamaan, ei kaikilla ole hyvät tulot ja varaa niinkuin päättäjillä. Miettisivät kuinka paljon suomessa on pienituloisia, työttömiä ja eläkeläisiä. Ärsyttää kuinka omaa kansaa ei kuunnella, ei huomata tilannetta. Jos ei muuta, niin kaikki lopettaa tv-lupansa, yksinkertaista, saadaan edes jotain tapahtumaan.

Koska muuten tämä adressi luovutetaan, vai onko se jo luovutettu? Päivitetäänkö tätä listaa jotenkin eteenpäin vai??