VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #604 Miten eu liittyy tähän???

30.12.2011 18:47

Herätkää vihreät ja muut vakosamettihousut. Päättäjät puhuvat mitä puhuvat jos meidän hallituksen pää ministerinä on mies joka kehtaa häpäistä metsätäjät sillä että itse lukeutuu niihin niin se jo yksinään on erikoista. Katainenkin sanoo että susien salakaataminen on loputtava eli mies on niin ympäristö ministeri ville niinistön veitävissä ja reppanat uskaltaa vielä väittää että eu on susien takana<------- väärin Eu on esittänyt rehellisen kannan nyt asiasta ja heillä ei ole mitään tuon kaltaisia vaatimuksia susi kannoista mitä annetaan ymmärtää. ja toiseksi Brysselistä ei voida päättää paljon susia suomessa on ja paljon ei ole. Suomen kanssalle on valehdeltu niin rtkl:ssa sekä hallituksessa. riista ja kalatalouslaitoksen ronkainen ei osaa joko laskea tai sitten sillä on helvetin huono näkö. Sekä olit joskus sanonu ettei sudet syö sinun laikoja. Vie koiras oikeasti metsälle äläkä asfaltti teitä kävele.