Kannabis lailliseksi

Rebellion in dreamland

/ #3318 Elämää, ilman selityksiä

31.12.2011 18:36

Hienoa että on tälläinen adressi saatu aikaan, mahtaakohan sieltä ministeriöstä olla tullut jo vastausta tähän...

ihan ensimmäisenä,

Miksi on kannabis apteekkeja, jos kerran se on vaarallista ja myrkyllistä...?
apteekeilla on satoja tuhansia asiakkaita...

Miksi alankomaissa ei ole kaikki kuolleita jos kerran se aiheuttaa skitsofreniaa???

Miksi suomessa ei KOSKAAN ole hakattu/tapettu/kuollut ketään, PELKÄSTÄÄN kannabiksen vaikutuksen alaisena???

Miksi alkoholi, joka tutkitusti tappaa satoja tuhansia vuodessa, kuluttaa miljoonia rahaa sen hoitoon, tarvitsee olla laillista?

Miksi tupakka, johon valtio käyttää 25-30% enemmän rahaa terveydenhuoltoon, kuin se saa tupakasta tuloa...

miksi ei suomessa voisi laillistaa edes 5 kannabis kuppilaa joista tulisi n.60-150miljoonaa tuloa vuodessa valtion kassaan... ilman alkoholin ja tupakan tuomia miljardien miinuksia, veron nousuja, pahoinpitelyjä, kuolemia, sairauksia, työkyvyttömyyttä, alhaista eläkeikää,

tunnen 3 tapausta lähi piiristä, jotka ovat joutuneet alkoholin vuoksi ahdinkoon...

Yksi hakkasi vaimon ja lapset... syö mielialalääkkeitä, rauhoittavia ja niiden sivuvaikutuksia caastaan vielä joitain pillereitä... en tiedä mitä...

toinen joi talonsa, autonsa ja perheensä... ei se mitään... Valtio elättää... tai siis ei valtio vaan sinä ja minä!!!

3 hyppäsi parvekkeeltä... eikös ole hienoa! eikun ALKOON!

ja kun taas otan nuo 3 muuta kaveria tuosta jotka käyttää kannabista, hoitavat työnsä, kasvattavat lapsensa, kellään ei ole ongelmia, ainoa ongelma on teidän muiden tyhmyys, tässä muutenkin politiikan pilaamassa maassa...

ja minä itse joka on
14v sitten kokeillut, ja nyt silloin tällöin sauhuttelija, työssä käyvä, urheilua harrastava yksilö, nautin luonnosta, lenkkeilen koiran kanssa n.6-24km lenkkejä, 3 kertaa viikossa eikä elämää haittaa stressi, murhe ja kurjuus...

nähnyt kaiken alkoholin tuoman kurjuuden pettämisestä, kuolemaan, joten turhaan murjotatte kannabiksen haitoista... sillä on tutkitusti hyviä puolia, parantaa syöpä PYSYVÄSTI, auttaa kipulääke potilaitten vieroitusta pois siitä lääke helvetistä...

ihmisen elimistö sisältää kannabinoideja... ihmisen aivot tuottaa kannabinoideja, onko ihminen siis itselleen vaarallinen, hui kauheeta... Äidin maito sisältää kannabinoideja, se antaa lapsillemme halun syödä, kasvaa isoiksi ja jatkaa meidän keskusteluja tai nauraa niille aikanaan piippu kädessä tai muffinseja syödessä,

jotkut tietysti kuningas alkoholin alaisena, mut heikkoja ne jotka kunkkuja kumartaa,

pitäkää Kannabistit liekki loistossa ja sytyttäkää uusia, loistokkaita valkeita, elämänne eri vaiheissa.

eri mielisyydet voi hoitaa puhumalla, ei haukkumalla, ei ampumalla tai vahingoittamalla,
on vain yksi tärkeä niin sanotusti laki, jota täysin noudatan ja se on
Tee itse mitä haluat, kunhan et vahingoita teoillasi itseäsi ja muita.