Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

Vieras

/ #225 Prikaati säilytettävä

02.01.2012 13:50

Hyvä kirjoitus ,edellinen, asiaa! Tämä alasajo-vimma koituu kyllä tuhoisaksi meille kaikille. Kaiken järjen mukaan oma tuotanto ja työ on se mikä elättää, nyt kaikki rahanahneudessa viedään Kiinaan ja muihin vastaaviin maihin, etenkin Kiina osaa ovelasti kahmia itselleen kaiken tieto-taidon ja valloittaa jo uhkaavasti maailmaa, onko tämä todella näin lyhytnäköistä politiikkaa Suomessa? Eihän täällä mikään meitä enää elätä? Kinnalaisia tuotteita, elintarvikkeita, laadusta ei todellakaan voi puhua. Se suorittava porras, mikä vielä tekee töitä, on ajettu todella ahtaalle, ihmisille syötetään pajunköyttä koko ajan, että kiristäkää vaan työtahtia ja eläkkeitä leikataan samaa tahtia, ei tätä käsitä enää kukaan. Miten esim. Ruotsissa on saatu pyörimään oma tuotanto, teollisuus, maatalous, täällä ei tuoteta kohta mitään, kaikki lakkautetaan, ja tämä Itä-raja on kohtalokasta, jos prikaati menetetään. Miksi johatjille maksetaan aivan älyttömiä palkkoja, pörssiyhtiöt kahmivat kaiken itselleen, mutta kyllä nekin pian kaatuu, kun osaava työporukka loppuu, halpatyövoima laskee laadun, tavara ei pärjää kilpailussa, mitä sitten edessä, Suomi on menettänyt pelin monella saralla, tähänkö päädytään? Kuka muuttaa suntaa ?
Esim. Itävalta ja Sveitsi ovat myös osanneet hoitaa talouspolitiikkansa hyvin, Itävalta ei esim. hyväksy ollenkaan ydinvoimaa, siellä kehitetään koko ajan muuta järkevämpää ja turvallisempaa ja tulevaisuutta ajatellen. Miten Suomessa VIELÄ ajetaan ydinvoimalarakentamista, KUN jokainen tietää, että ne on jokatapauksessa JOSKUS JOTENKIN hävitettävä, meidän jälkipolville tässäkin tehdään todella TUHON työtä. Eikö täälläkin voida keksiä muita energiamuotoja, sitä vartenhan meillä on huippukoulutusta , tietääkseni. Ydinvoimaa emme todellakaan tarvitse mihinkään hyvinvointiin! Ja HUOM! Prikaati on säilytettävä!