Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #306 Re: sori nyt vaan mut..

04.10.2010 19:49

#6: Sivula - sori nyt vaan mut..

Hei Viera nimimerkillä, all you need is love. Tiesitkö, että rakkautta on itseasiassa 3 eri laatuista. Jumalan rakkaus ihmiseen, joka on ehdotonta rakkautta, eli Jumala rakastaa sinua sellaisena kuin olet.Toiseksi on ystävän rakkaus, joka on ehdollistavaa, kun toimit niin ja niin olet hyväksytty olet rakastettu. Kolmanneksi on ero rakkaus, eli intiimi suhde. Usein vedotaan Jumalan rakkauteen puolustellessa esim homoutta. Jumalan rakkaus kuuluu kaikille, kuitenkin harvat ovat ne jotka siitä pääsevät todella osallisiksi. Miksi??? Jumala rakastaa synnistä kärsivää ihmistä, joka on hako teillä,  siksi hän on suunnitellut ihmiselle mainion tien yhteyteensä, vapautuksen riippuvuuksista, totutuista tavoista jne jotka sotivat hänen tahtoa vastaan. Vapautumiseen synnistä, perkeleen valheista ja vankeudesta,  tarvitaan avoin sydän Jeesuksen Kristuksen synnin, perkeleen ja kuoleman voittajalle. Ei Jumala ole ihmistä vastaan, hän on asettunut ihmisen puolelle, se mitä hän tahtoo on se, että me vapaaehtoisesti luovumme synnistä (homous on syntiä) ja pääsemme elämään todeksi Jumalan rakkauden Jeesuksessa Kristuksessa, sillä ei ole ihmiskunnalle muuta pelastusta annettu kuin ristiin naulittu Kristus. God is Love, but love is not blind!