Hoitajien palkkaukseen ja työoloihin saatava parannus

Mikko Weckström
Adressin tekijä

/ #19

29.03.2007 21:58

Hyvä Raimo,

mukava kuulla, että olet löytänyt alan jossa sinulle maksetaan kohtuuliksaa ja työllisyysnäkymätkin ovat suotuisat. Tekstisi perusteella olet varmasti erinomainen esimies alaisillesi, joita kerrot sinulla olevan. Voisitko kenties tarjota minulle "miehisemmän" ammatin jotta minun ei tarvitsisi aina olla tällainen ruikuttaja?

Raimo, toki vaalilupauksia on ennenkin rikottu, mutta miksi se pitäisi hyväksyä? Ajatteletko kenties alaistesi lupauksien rikkomisesta samalla tavalla? Jos näin on, niin tarkemmin ajatellen, en kaipaakaan työpaikkaa sinulta.

Raimoseni, tottahan toki voin alani vaihtaa ja kouluttautua toiselle alalle ja mennä muihin töihin, mutta valitettavasti sinun ongelmiisi ei ole yhtä helppoa ratkaisua.

Hyvä Raimo, perisuomalainen kateushan se taitaa tekstistäsi pilkottaa. Koska moni muu tekee työtä huonommalla palkalla kuin sairaanhoitajat, niin sairaanhoitajat eivät tarvitse lisää palkkaa koska se on joltain(?) pois.

Mutta Raimo, nyt tein virheen ja vastasin sinulle, sillä Trollia ei saisi ruokkia.