ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Vieras

/ #1372 Eikä ole erotettu, sattui vain pieni muotovirhe

08.01.2012 03:23

Juhani Starczewski
#415 Re: Otan osaa16.11.2011 01:08
#414: Jee Shoes - Otan osaa Juhani Starszczchewksi on erotettu Suomi-Israel-seurasta!Liian radikaali siihen porukkaan?

Eikä ole erotettu, sattui vain pieni muotovirhe, tekevälle sattuu!

13.11.11 pidetyn liittokokouksen tietyistä muotoseikoissa tapahtuneista virheistä johtuen kutsumme koolle ylimääräisen liittokokouksen kuluvan vuoden puolella. Siinä kokouksessa toimitetaan liittohallituksen valinta uudelleen. - Kävisiköhän paikallisosastojen virallisille edustajille tuota kokousta varten viikonloppu 9.-11.12.? Voisin varata meille kokoustilan silloin parhaiten lauantailta 10.12. vaikka esim. puoliltapäivin. Lounastaminenkin järjestyisi kätevästi omakustanteisesti yhdessä viereisen kauppakeskuksen lukuisista ruokapaikoista.

Hienoa puheenjohtaja Juha-Pekka Rissanen – kiitos! : ))

Pyrin järjestämään tuloni kokoukseen. Mieluimmin la 10.12. tai su 11.12. puolilta päivin.
Nyt olen paikalla koko ajan ja voin omalta osaltani puolustautua, mutta en selittele .

Paavalikin vetosi keisariin, kun meinasi porukka tulla iholle. : )) (huumoria!)

Minä en ennättänyt keisariin vedota, kun keisari itse – AARNO MALIN – puuttui peliin, kiitos Aarnolle!
Vaikka olen yhdistysihminen, niin nuo Aarnon pykälät olivat minulle tuntemattomia.

Voihan myös yhdistyksemme jäsenet tulla mukaan ylimääräiseen liittokokoukseen?

Henkilökohtaisesti ilmoitan, että olen käytettävissä edelleen, jos liittokokous niin päättää,

mutta toimitaan nyt sitten pykälien mukaan ja hyväksyn kyllä, jos minua ei hyväksytä, kunhan mennään sen inhimillisen järjestyksen mukaan kuin meidänkin liitolle on säädetty.

Haluan toimia niin Jyväskylän yhdistyksessä kuin liitossakin yhdessä teidän kanssanne, jos se vain on mahdollista!

Vaikka anonyymi minulle viestittääkin muuta, niin en ole menossa mihinkään muuhun (Israel-) porukkaan, jos voin työtä Israelin hyväksi tehdä omassa yhdistyksessä ja liitossa – teidän kanssanne!

”Anonyymi: Aiempaan viitaten: Sinun kannattaisi nyt todella keskittyä pohtimaan, mikä Israel- järjestö olisi sopiva Sinun missiollesi, Sinun tavallesi ja tyylillesi toimia: Israelin ystävät ry, Keijo Lindeman Israel-apu, Esa Keurun Israel-työ, Unto Helinin Lähetysystävät vai joku muu. Näin siksi, että et ole ymmärtääkseni osoittanut pienintäkään merkkiä siitä, että haluat toimia Suomi-Israel -yhdistysten periaatteiden, tarkoituksen ja yhteisten päätösten mukaisesti. Onhan Sinulla jumalallinen valtuutus kävellä muiden yli. On itsepetosta yrittää löytää itsesi ulkopuolelta syyllisiä syntyneeseen tilanteeseen.”

En syytä ketään teistä yhtään mistään, minäkin olen vain ihminen, erehtyväinen, mutta innokas!
Pyydän anteeksi sitä, missä olen mennyt aisojen yli!
Pyrin tästä lähtien lähtemään mahdollisimman usein sauvakävelylle Jyväsjärven ympäri, ettei turhia ylikävelyjä enää tulisi!

Hyväksyn ja tunnustan liiton puheenjohtajan esivallan, kun osaa näin toimia!http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/kaskyt.htm#Esivalta#

Mutta toivon, ettei Olli Palolle ja Jarmo Suntiolle tule sanktioita, kun he halusivat pitää niin liiton kuin oman yhdistyksensä adressin etusivulla. Olen heiltä itseltään kysynyt ja he vain pitivät kiinni, niin liitosta kuin omasta yhdistyksestä!
Meillä ei ole varaa luovuttaa noin hienoja miehiä muihin yhdistyksiin!

Yhteistyöterveisin Juhani

Ps. Meillä on ns. matkalaukkupaikka My Way – messuilla ti-ke!