Aseiden täyskielto toteutettava

Vieras

/ #35 tarri =narri

14.10.2010 15:03

Naurettavaa kyllä briteissä täyskielto on eihän siellä ketään tapeta aseella tai ole tapettu täyskiellon voimaan astumisen jälkeen... Hmm ai niin vittu siellähän on enemmän aseita kun ennen täyskieltoa ja miksi maahan kannattaisi tuoda pistooli... tuodaan samantien konekivääri, saman rangaistuksen siitä saa kun pistoolista. Joten siis kaikki suomalaiset nyt alamme tukea tätä adressia jotta rakas "hyvinvointivaltiomme" pysyisi yhtä rauhallisenan ja turvallisena kuin nyttenkin ja sitten ei kenelläkään pahalla sedällä olisi pyssyä, voi V...u sillähän on j..alauta pesäpallomaila ja tulee kohti Poks kallo halki eli kielletään samalla myös kaikki teräaseet ettei vain tässä voi voi landiassa vaan tapahdu mitään pahaa tai ktn puukoteta ai niin sittenhän täytyy vielä kaikki vasarat, sorkkaraudat ja golfmailat kieltää ja ai niin uiminen täytyy kieltää sekä autoilu ja vielä pyöräily ja oivoi kyllä niitä ihmisiä kompastuukin ja kuolee kielletään sekin.. v..ttu paasataan tää suomi oikein ihanaks maaks niin ainoo mitä saat tehdä on istua tai maata sängyssä ja televisiotakaan ei saa katsoa kun sieltä oppii kaikkea pahaa... naurettavaa

PS. tarri=narri niin tiedän tälläkin hetkellä mihin hintaan saat täysin uuden aseen ja ase on täysin sarjanumeroton tehtaalta tullessaa... 500e ja ase on sinun ei muuta kuin kaupoille