Koiran pitoon naapurin lupa

Mindy

/ #31 hehehe

15.01.2012 00:46

Naurattaa! Kylläpä taas oikein naapurikyttääjä asialla. Joo olen samaa mieltä, että hiljaisuusaikana ei saiSI kuulua ääniä, mutta aika vaikeaa se varmasti on monilla, varsinkin pentukoirien omistajilla. Juu itse omistan kolme vuotiaan ja viisikuisen koiran. Pentuni haastaa vanhempaa leikkiin haukullaan ja eräänä aamuna näin kävi taas, mutta kello oli hiljaisuusajan vallitessa. Kello oli n. tuntia vaille hiljaisuusajan päättymisen. Komensin koiraani (teki kaksi kertaa, toisella komennuksella uskoi). noh. iltapäivällä kun pääsin töistä kotiin, niin eiköhän naapuri ollut oven takana valittamassa, että koirani haukkuvat öisin (kello kuusi aamulla). Voi herranjumala, jos ei saa mitään ääniä kuulua, niin halleluja. Alan itsekin ihan kuuntelemalla kuuntelemaan heidän elämisen ääniä. Tuli ne minuutti jälkeen/ennen hiljaisuusajan alkamisen/loppumisen, niin valitus lähtee. Jos yhteisössä asutaan, niin kyllä pitää sietää ääniäkin. Niin minäkin olen sietänyt lasten mekkaloimista, joihin ei vanhemmat ole puuttuneet. Ymmärtäisin valituksen, jos haukkua oisi kestänyt tunninkin, mut vain pari haukahdusta. Hankkikaa elämä alituiset kyttääjät ja valittajat!