Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Reijo tenori
Vieras

/ #401 Re: sori nyt vaan mut..

18.10.2010 20:26

#6: Sivula - sori nyt vaan mut..

Muutama vastaus sinulle joka et tiedä.

Ensinnäkin se ei ole keneltäkään pois jos homot menee naimisiin- meillähän on suomessa valmis paikka, maistraatti.

eikö Jumala rakasta homoseksuaaleja?
Jumala rakastaa homoja--mutta ei rakasta syntiä, synti tarkoittaa että tehdä Jumalaa vastaan.

joutuvatko homoseksuaalit helvettiin?
Raamatun mukaan kaikki jotka eivät uudestisynny eli ei tule uskoon joutuvat helvettiin. Eli synti ei vie helvettiin vaan se että kääntää päänsä pois kun Jumala kutsuu sinua. Jun otat vastaan Jeesuksen ristinkuoleman olet vapautettu helvetistä mutta kuitenkin me teemme syntiä mutta olemme tästä johtuen vapaat helvetistä.

mitä näitä liittoja vastustavat luulevat saavuttavansa tällä?
Kirkko on alkuseurakunnasta asti ollut uskovien paikka johon kokoonnutaan, kirkolla on sääntökirjana raamattu joka on ohjeena elämällemme. Me siis olemme perhe joilla on omat säännöt.... jos joku ulkopuolinen tulee sinun perheeseesi muuttamaan sinun sääntöjä niin tykkäätkö siitä. Me saavutamme sillä siis sen että saisimme elää niinkuin olemme ennenkin eläneet kirkossa.

rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäsi..
Raamattu opettaa meitä rakastamaan lähimmäistä mutta vihaa syntiä, eli emme tuomitse lähimmäistä mutta tuomitsemme sen synnin jonka lähimmäinen tekee ja myös tuomitsemme itse tekemämme syntimme.

älkää piiloutuko minkään taakse..
Me emme piiloudu minkään taakse vaan olemme Jumalan edessä seisomassa ylpeänä uskosta jonka minunkin isäni oli rintamalla puolustamassa, Koti Uskonto Isänmaa. Sitä eivät edes homot ota meiltä pois.

Jumaluus on meissä kaikissa ja kaikkialla.
Me kaikki olemme JUmalan kuvia mutta vain harvoista loistaa Jumaluus silloin kun synnistä tulee kerskauksen kohde, siinä ei ole jumaluutta yhtään. Kuinka meissä voi olla jumaluus jos pyrimme tekemään jumalaa vastaa.

all you need is love!
Väärin jälleen, Janis Joplin ja Beatles hokivat tätä 60-luvulla kun huumeissa olivat.
Rakkauden nimissä tehdään aina kaikkea, syntiäkin. Rakkauden taakse ei voi laittaa kaikkea tekemistä.
Silloin kun meissä on Kristuksen rakkaus niin voi sanoa noin koska pyhä henki saa meissä toimia ja meissä on tuoksu. Eros rakkaus esim. on miehen ja naisen välinen rakkaus......se ei ole ekämän tarkein rakkaus vaikka yksi tärkeimmistä onkin. Sana sanoo että tärkein rakkaus on se että rakastat Herraa, Jumalaa koko sydämestäsi.