Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Reijo Ikonen
Vieras

/ #402 Re: Hyvä Sivula!

18.10.2010 20:37

#9: Sanna K - Hyvä Sivula!

On sinulla sisko hyvä syytäkin tulla paha mieli kun et tunne raamattua. Ensinnäkin sydämessä ei ole koskaan ollut totuutta eikä tule. Ainoa totuus on Jumala. Jeesus ei koskaan opettanut missään kohtaan että synti tulee hyväksyä, otetaan esimerkki. Maria Magdalena oli syntinen nainen joka teki työkseen haureutta, Jumala veti häntä puoleensa ja hän meni elämäänsä katuen Jeesuksen tykö ja pyyti syntejä anteeksi. Jeesus näki kuinka nöyrä sydän Marialla oli ja sanoi Marialle.... sinun syntisi on anteeksi annettu, mene aläkä enää tee syntiä. Huomaa tämä , mene alä enää tee syntiä. Jumala vihaa syntiä ja hän sanookin että vain hänellä on valta tuomita ihminen. Me emme voi tuomita ihmistä mutta meidän tulee tuomita se synti mitä me teemme.

Vielä tähän kliseeseen että Jumala on hyvä. Jumala on aina hyvä kun me kadumme syntejämme mutta jos teet Jumalaa vastaan jatkuvasti tekemällä tietentahtoen syntia....... synti on tarkalleen sitä että tekee Jumalaa vastaa, ei Jumala voi silittää syntiä kun hän toisaalla tuomitsee synnin.