Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Luterilaane
Vieras

/ #469 Surettaa

26.10.2010 21:36

Surettaa seurata tätä homokeskustelua. Miksi väkisin väännetään, että jotkut vihaavat määrätynlaisia ihmisiä, kun kysymys on rakkaudesta. Kun joku/jotkut Raamattua lukeneet sanoo totuuden, eli sen mitä mieltä Jumala ko. asiasta on, niin eikö se juuri ole rakkautta lähimmäistä kohtaan, ei suinkaan vihaa. Emme voi määrätä kuinka toisten ihmisten pitäisi elää, mutta tehtävämme on kertoa, mitä jumala Sanassaan opettaa. Totuus tekee vapaaksi. Emme saa rakastaa ihmisiä helvettiin.

Suomea pidetään ns. kritittynä maana. Kristinusko perustuu Raamatun Sanaan ja siihen, että Jumala loi ihmisen.
Hän tuntee ihmisen paremmin kuin kukaan muu.
Raamatussa on elämänohjeita ihmisille. Siellä samassa luvussa (3.Moos.luku 18) kielletään jyrkästi sukurutsaus, insesti, huoruus, homous ja eläimeensekaantuminen, niitä pidetään samanvertaisina.
Tässä lyhenne:
Jae 7 “Isäsi häpyä ja äitisi häpyä älä paljasta. ...Älä paljasta sisaresi häpyä,... poikasi tyttären tai tyttäresi tyttären häpyä... äitipuolesi tyttären...tyttären, joka on sinun isällesi syntynyt; hän on sinun sisaresi. ....
Jakeesta 20: Älä makaa lähimmäisesi vaimon kanssa,...22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
23 Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. ...24 Älkää saastuttako itseänne millään näistä.”

Lihan himo ja sen eri vääristymät (syystä tai toisesta johtuvat) ovat aina samoja. Ihminen pysyy aina smana, mutta onneksi myös Jumalan Sana.

Ohjeet eivät ole vain Vanhan liiton aikalaisille. Uudessa Testamentissa (Room. 1:26) varoitetaan: “Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; 1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.”

Raamatun sanan muuttajille on Raamatussa varoitus sen viimeisissä jakeissa. Ilmestyskirja 22:18-19 “Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.”
Lukekaa Raamattua ja ottakaa itse selvää.
Rakkaudella:
Luterilainen