Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Ruttunaama
Vieras

/ #63 Justiinsa..

28.10.2010 09:33

Kyllä se vaan monesti on näin että koiran käytösongelmat johtuu omistajansa ongelmista..tässä taa nähdään surullinen tapaus kun hankitaan egonjatkeeksi koira jota ei osata kouluttaa oikealla tavalla ja ku ei enää muuta keksitä ja koiran kanssa pärjää niin sitten päätetään kiduttaa sitä.. sitten saadan lukea uutisista että koira hyökännyt ihmisen kimppuun tai purrut jotain viatonta pikkulasta.. Aivan älytöntä ja jopa vaarallista palauttaa koira omistajalleen takaisin. Tämä koiraparka muistaa varmasti lopun elämäänsä omistajansa kohtelun sitä kohtaan ja kaiken pyörityksen missä sen joutuu nyt olemaan.. eipä olisi ihme jos koira puolustaisi itseään ja saamme lehdestä lukea kuinka kyseinen koira on hyökännyt omistajansa päälle ja jompikumpi keikkuu sit enkelinä pilven reunalla..ja jos kyseessä sattuisi olemaan tämä koiranomistaja kelle käy huonommin niin ymmärrän tuota koiraparkaa täysin. Kyllähän meistä jokainen itseään puolustaa jos tuolla tavalla kohdellaan..Itsellänikin on ollut kyseisen rodun edustaja ja tällä hetkellä vielä haastavampi tapaus joten tiedän mistä puhun..IHMISET ÄLKÄÄ HOMMATKO KOIRAA JOS ETTE OSAA NIITÄ KOULUTTAA! JA EHDOTON ELÄINTENPITOKIELTO TÄLLE IDIOOTILLE!