Adressin nimi

Tundrawasp

/ #40 TÄMÄ VIESTI KIERTOON SOSIAALISEEN MEDIAAN TAI MUUHUN VASTAAVAAN!

01.02.2012 21:01

Liity kanssamme vastustamaan
INTERNET SENSUURIA & ACTAa!

Suomi on allekirjoittanut Internet sensuuria edistävän ja -vapautta rajoittavan ACTA -sopimuksen 22 muun maan kanssa Japanissa 26.01.2012. Jotta ACTA -sopimus ei tulisi laiksi tai pakotteeksi täällä Suomessa tai muualla Euroopassa, tarvitsemme myös sinun panostustasi!

Viimeisten tietojen mukaan ACTA -sopimusta käsitellään eduskunnassamme parasta aikaa. Sopimusta tullaan käsittelemään helmikuussa 2012 Euroopan Unionin Parlamentissa INTA -valiokunnassa. Sopimuksen täytäntöönpanosta äänestetään samaisessa valiokunnassa huhti - tai toukokuussa. Tarvitsemme panostustasi juuri NYT!

Internetin kehittäjät tarkoittivat Internetin tiedon ja tietotaidon vapaaseen jakamiseen yli rajojen. ACTA:n sisältö muuttaisi Internettiä pysyvästi ja päinvastaiseen suuntaan. Myös nyky-yhteiskuntamme ja kulttuurimme kehitys on siis vaarassa. ACTA rajoittaisi mm. sanan-, mielipide- ja yksilönvapautta sekä tällä hetkellä ilmaista tietoa ja sen saamista. Internetistä löytyy tee-se-itse -ohjeistusta mutanaamioista ja kokkausohjeista aina ydinpommisuojien tekemiseen. ACTAn voimaantuloa toivoo etenkin lääketeollisuus ja muut korporaatiot, jotka eivät hyödy ilmaisen tiedon jaosta.

VOIT VAIKUTTAA
Esimerkiksi allekirjoittamalla Internetissä nopeasti ja vaivattomasti nämä adressit: http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/?tta
Ja suosittelemalla kyseisiä adresseja sukulaisillesi, ystävillesi ja tutuillesi. Laita sana kiertämään! Voit myös kirjoittaa kansanedustajillemme ja europarlamentaarikoille.

PITÄKÄÄ NETTI VAPAANA! TO STOP ACTA, ACT NOW!

LISÄTIETOJA ACTA:sta:

VOIT LÄHETTÄÄ SÄHKÖISEN VIESTIN:
sampo.terho@europarl.europa.eu,
hannu.takkula@europarl.europa.eu,
mitro.repo@europarl.europa.eu,
sirpa.pietikainen@europarl.europa.eu,
riikka.manner@europarl.europa.eu,
ville.itala@europarl.europa.eu,
eija-riitta.korhola@europarl.europa.eu,
liisa.jaakonsaari@europarl.europa.eu,
anneli.jaatteenmaki@europarl.europa.eu,
satu.hassi@europarl.europa.eu,
carl.haglund@europarl.europa.eu,
sari.essayah@europarl.europa.eu,
tarja.cronberg@europarl.europa.eu

Ylläoleva lista on sähköpostiystävällinen... voit kopsata osoitteet helposti ja nopeasti sähköpostisi vastaanottajakenttään. Lyhytkin viesti riittää!

Voit ottaa myös yhteyttä haluamaasi kansanedustajaan/kansanedustajiin sekä/että eduskuntaryhmiin:
etunimi.sukunimi@eduskunta. fi
eduskunta@eduskunta.fi (eduskuntaryhmät)

!LAITTAKAA KIERTOON TÄMÄ VIESTI!
OSALLISTUITTE TAI ETTE ADRESSEIHIN!