Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

sari-Hannele seilonen
Vieras

/ #374 Kuulkaas nyt!

28.10.2010 19:10

Te jotka kitisette siitä kun ihmiset suuttuu tälläisista asioista. ette varmaankaan itse omistaa koiraa, niin ette sen takia tunne suuttumusta.

Sellaiset ihmiset joilla on koira ja rakastaa lemmikkiään, ottavat henkilökohtaisesti tuollaiset. Itse en voi sietää eläinrääkkääjiä ja TODELLAKAAN SELLAISELLE EI TULISI KOIRAA PALAUTTAA!!

Tekisi mieli "kurittaa" kyseistä henkilöä, koska se mitä hän teki on väärin. Vaikka itsellä kuinka menisi hermot niin ei koira ansaitse tuollaista kohtelua. Jos ei kerta tule koiran kanssa toimeen niin se kannattaisi antaa pois, johonkin kotiin jossa sitä oikeesti rakastetaan ja pidetään perheenjäsenenä.

Olen samaa mieltä monien kanssa että rangaistus jonka kyseinen henkilö sai ei ole riittävä!!! koira pois eikä koskaan mitään lemmikkiä!!

Minun mielestäni pitäisi kaikista eläinrääkkääjistä tehdä lista ja toimittaa se esim kasvattajille niin tietäisivät varoa myymästä koiraa tälläisiin paikkoihin. Koirakin on elävä olento ja ei todellakaan ansaitse tuollaista kohtelua.

Te jotka ette todellakaan omista koiraa niin ette voi ymmärtää että tuollainen kosketta aja pistää vihaksi!