Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Vieras

/ #538

29.10.2010 09:17

Muistathan, että on paljon muitakin adresseja joita voi tukea allekirjoittamalla, jos haluat maailmassa eläimille oikeutta. Minä olen päättänyt aina matkaillessani, jos en muuten voi puuttua asiaan, niin ainakin sanoa asiallisesti PARI PAINAVAA sanaa, jos näen häkitettyjä tai kaltoin kohdeltuja eläimiä. (Noh, maailmahan on niitä täynnä...)

Isäni kertoi nähneensä Kyproksella kuinka metsästyskoiria pidetään päivät pitkät vain häkeissään jotta kun tulee metsästysaika ne juoksevat sitten hulluna...aivan kreisiä. Hollannissa juottovasikoilta puhkotaan silmät (sillä oli joku merkitys makuun tms.), siat kasvatetaan betonilattialla kun niiden kuuluisi saada kaivaa ja piehtaroida mudassa... Näitä olosuhteita on TÄRKEÄÄ tarkkailla suomessakin! Täällä varmasti kaikenlaisia maatilallisia jotka kohtevat eläimiä vain lihakimpaleina. Enään ei eletä kivikaudella vaan miedän pitäisi olla vähän sivistyneempiä! Luomuliha siis hyvä vaihtoehto lihansyöjille. Tiedät ainakin, että eläintä on kohdeltu asianmukaisesti! No meni vähän ohi aiheen :)