Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

AB
Vieras

/ #598 Muffe pitää pelastaa!

29.10.2010 13:29

Ensinnäkin toi urpo on varmaan ottanutkin AB:n vaan sen takia että se pönkittäisi tämän kyseisen urpon egoa!Äijä on vaa ottanut kyseisen koiran vaikka ei varmasti tiedä rodusta mitään saatika sitten koiran kouluttamisesta!Amerikanbulldoggi on välillä ihana jästipää niinku kaikki koirat välillä ja tottakai koira voi purra jos sitä on kohdeltu huonosti.Jos äijä on itse kohdellut kaltoin koiraa niin voi syyttää vaan itteensä miksi koira puree!Amerikanbulldoggi on ihana,lempeä ja uskollinen koira niinkuin kaikki muutkin rodut!AB:n koulutuksessa on hommaa niinkuin kaikissa koirissa.Itselleni tärkeä AB jota olen hoitanut pennusta asti on yksi ihanimmista koirista mitä olen koskaan tavannut!Kyseisen AB:N kanssa kun olen ollut lenkillä puolet ihmisistä pelkää ja pitää koiraa pelottavana.Toiset ihmiset ihastelee ja kehuu miten komea ja hienosti koulutettu koira on.Kyseinen AB on peruskoulutettu ja tottelee todella hyvin eikä ole ollut ongelmia JOHTAJUUDEN kanssa koska ,koiralle on opetettu jo pienestä asti kuka on POMO!Kyseisen AB ei ole ikinä yrittänyt ottaa valtaa keneltäkään perheenjäseneltä pois ja minkköhän takia!? Tämä Muffen omistaja on IDIOOTTI,RAUKKA JA ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ jolle pitäisi antaa elinikäinen eläintenpitokielto!Lisäksi tuomio jonka mies sai on aivan liian lievä niinkuin kaikki ovat jo sanoneet!Mutta monet ihmiset pitää vain koiraa esineenä ja esineen rankaiseminen ei ole vakava asia!Koiraa ei pidä pitää esineenä eikä inhimillistää vaan antaa koiran olla koira!!Muffea ei missään nimessä takaisin tollaselle eläinrääkkääjälle!