Kannabis lailliseksi

Anon ymous

/ #162

06.05.2007 05:55

MInkä takia päihteitä pitäisi vähentää, hyvä on, ne tuovat omat ongelmansa, mutta mikä tahansa muukin asia tuo ongelmia. Onko muiden päihtymisestä teille/sinulle juuri minkäänlaista haittaa? Eikös se tuo aika paljon ongelmia jos päihteet kiellettäisiin? Et voi vedota siihen että ihmisen tulisi pyrkiä henkiseen tasapainoon. Suoraan sanottuna tuohan täyttä paskaa. Kerro meille mikä se henkinen tasapaino sitten oikein on? Pitäiskö meidän elää pyhällä hengellä? onhan sekin tietynlainen päihtymystila, eikö vain, jos ihminen siitä saavuttaa jonkinlaisen hurmion. Etkä todellakaan voi kieltää päihteitä vain sen vuoksi ,että niiden käyttö on vain ihmisen heikkoutta. Eikös sekin ole jonkilainen heikkous, että et voi hyväksyä jotain asiaa, vaikka se on hyvinkin todellinen ja väistämätön asia. Eihän siitä hampun laillistamisesta ole SINULLE haittaa, ethän sinä käytä päihteitä, eikö niin? Olet kovasti asiaa vastaan vaikka se todellisuudessa on yhdentekevää sinulle miten asian käy.