Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #3414

21.02.2012 09:06

haluan tähän alkuun sanoa, että ensimmäinen kokeiluni tapahtui hollannissa kun olin tutkinut asiaa päälle vuoden. Ennen olin kannabista vastaan, mutta kun asiasta alkoi lukemaan avoimin mielin tajusin että kannabis ei ole paha asia.

Itselläni kannabis säännöllisesti käytettynä (iltaisin pienet hitit) rentouttaa, poistaa ahdistuksen, lievittää masennusta, lievittää stressiä, lievittää selkä, niska ja hartiakivut (ja kuukautiskivut ja päänsäryn), parantaa ruokahalua, lisää luovuutta ja taiteellisuutta, helpottaa nukahtamaan ja auttaa nukkumaan yön yli ja aamulla herään virkeänä.

Minulla on pienestä tytöstä asti ollut nukkumisvaikeuksia. Alaselkäni loukkasin töissä. Hartiat ja yläselkä ovat aina jumissa huonon työskentelyasennon ja stressin takia. Masennuksesta olen kärsinyt 8-9 vuotta. Kannabis on ainoa lääke mikä on auttanut kaikessa mikä vain on ollut vialla. En tykkää synteettisistä lääkkeistä ja niiden sivuvaikutukset ovat pelottavia ja en halua saastuttaa vartaloani niillä.

Ja jos saisin laillisesti polttaa/syödä tuota kasvia ja ehkä jopa kasvattaa sellaisen itse, jättäisin alkoholin käytön kokonaan (ennen hollannin aikoja join lähes joka ilta ja nykyään muutaman kuukauden välein ehkä tulee käytyä baarissa ja Kotona en juo enää) ja lopettaisin tupakan polton. Coffeeshopeissa Toki kävisin vaikka olisikin itsellä kasvamassa. Kannabiksen polttajat ovat mukavaa ja rauhallista sakkia ja siksikin mielummin olisin hampuusien kuin örveltävien ahdasmielisten känniääliöiden seurassa.