Kansanäänestys vaatimus: Suomesta EU:n osavaltio

Vieras

/ #11 Yhteistyötä! Jep!!

06.11.2010 11:48

#10: sivusta seuraava - Yhteistyötä!

Olen täysin samaa mieltä!Ihmiset eivät tunnu tajuavan, että sekä perusturvaan, että talouspolitiikkaan kuuluvat vaatimukset joita eri poliittiset puolueet ja ryhmät esittävät, ovat äärimmäisen vaikeita ja osin EMU sidoksemme ja  sanktioiden takia mahdottomia mikäli jatkamme tätä idioottimaista jäsenyyttä, jolle ei koskaan edes ole esitetty minkäänlaisia päivänvaloa kestäviä perusteluja ja jota yksikään hallituspuolue ei ole koskaan arvostellut, eikä arvioinut!

Vahva euro vie meiltä vientituloja ja sisäpolitiikkaa määräävät direktiivit tuhoavat perusturvaa ja kotimaista kysyntää,kun suuri osa kansasta köyhtyy ja lojuu työttöminä!

"Iso rovo" on ensin selätettävä yhteisvoimin, sen jälkeen voimme keskittyä kukin niihin asioihin joista olemme eri mieltä.Jos Suomen EU-jäsenyys ei kumoudu, on aivan turha inistä omista yksittäisistä intresseistämme, koska me emme niistä päätä vaan käskytys hoituu Brysselistä käsin ja varsinkin pääpuolueet ovat täysin hampaattomina ja kritiikittä EU:n kannalla!

Anne Ruuskanen SKP