Adressi Koulukiusaamista Vastaan

Kiusattu joka nousi

/ #161 Entiset koulukiusaajat puolustavat koulukiusaajaa...

22.02.2012 11:17

Ongelma on selvä. Meidän maatamme ja kouluamme johtavat entiset koulukiusaajat, niin kuin eräs psykologi sanoi koulukiusaamiskeskustelussa suorassa lähetyksessä, että "koulukiusaaja" on "sosiaalisesti lahjakas"... Näistä tulee sitten yhteiskuntamme johtajia ja usein uusia opettajia...
Eivät he aio puuttua tähän asiaan, koska he ovat itse olleet koulukiusaajia.

Paras keino puuttua asiaan on vaatia jokaiseen päättävään tehtävään valittavalta tarkkaa taustaselvitystä siitä onko hän itse ollut koulukiusaaja. Kiusatut löytyvät kun heitä kysellään! Useimmat nykyiset johtajat jättävät taakseen satoja tuhottuja "koulukavereita" kiusaamisensa uhreina... Voin vain ihmetellä miksi näitä kiusaajia siltikin äänestetään vaaleissa!

Meidän kansalaisten on puututtava tähän.

Ottakaa välittömästi lakimies asialle kiusaamistapauksessa. Muistakaa, että jos lakimies vähättelee asiaa, hänkin on ollut koulukiusaaja. Siinä tapauksessa ottakaa toinen lakimies!
Sitten lakimiehen kanssa suoraan poliisin puheille. Jos poliisi vähättelee, hän tekee virkavirheen ja siitäkin lakimies asialle... Poliisi ei kestä virkavirhekanteluita tällaisissa tapauksissa ja joutuu muuttamaan toimintaansa. Moni poliisikin on voinut olla koulukiusaaja...

Tämä on ainoa välitön keino tänä päivänä katkaista koulukiusaamiskierre. Lain mukaan kiusaaja on rikollinen, ja hänen vanhempansa täydessä vastuussa alaikäisestä, mutta lähes kaikki meidän maamme johtajat ovat itse koulukiusaajia! Siispä lakia ei noudateta, ellei kiusaajan vanhemmat hanki hyvää lakimiestä!

Olen kirjoittanut itse totuudenmukaisen kirjan koulukiusaamisesta ja valtavista vaikeuksista palata takaisin elämään ja yhteiskuntaan, joka suosii koulukiusaajia "hyvinä johtajina jne.".
Kerron kirjassani tarkasti mistä koulusurmat johtuvat, mutta tätä kirjaa ei tietysti kukaan kustantaja halunnut julkaista!
Sen voi kuitenkin tilata minulta suoraan: lauri.oikarinen78@gmail.com
Teoksen nimi on: "Ensimmäiset 30 vuottani suomalaisena"

Tämän lisäksi olen kirjoittanut suorat tarkaisut koulujärjestelmän uudistamiseksi sellaiseksi, että koulukiusaaminen, ja muut opetusjärjestelmän ongelmat, jäävät historiaan.
Suomi on niin pahasti koulu- ja työpaikkakiusaajien hallussa ("sosiaalisesti lahjakkaiden manipuloijien ja pelolla hallitsevien") ettei ihme kyllä tätäkään kirjaa halunnut kukaan suomalainen kustantaja julkaista. Julkaisin sen itse.
Teoksen nimi on: "Elämässä pärjäämiseen tarvitaan oikeita työkaluja!" Ja sen voi tilata suoraan netistä.

Pyydän kaikkia koulukiusattuja nyt tulemaan yhteen!

Pidetään yhtä ja tehdään asialle jotain NYT!
Kukaan ei tule antamaan meille minkäänlaista oikeutta koskaan, jos emme sitä vaadi. Muistakaa, johtajamme ovat lähes kaikki entisiä koulukiusaajia ja yrittävät "suojella" likaista mainettaan. He eivät tule tekemään mitään tämän asian eteen. Tämä näkyi hyvin "ministerien" törkeydestä ja välinpitämättömyydestä koulusurmien yhteydessä...
Meidän on tehtävä se itse YHDESSÄ! Yksin tästä ei tule mitään.

Perustetaan tämän addressin lisäksi ihan oma ryhmä asian puitteilta.
Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä minuun suoraan sähköpostilla: lauri.oikarinen78@gmail.com

Kymmenet tuhannet, jopa useat sadat tuhannet, suomalaiset ovat lähes täysin tuhoutuneet koulukiusaajan takia. Moni on tehnyt itsemurhan ja osa tappanut kiusaajansa ennen sitä...
Heitä ei auta kukaan... Vain me voimme heitä auttaa!

Totuus satuttaa. Tästä aiheesta ei saa puhua, koska päättäjät ovat itse syyllistyneet koulukiusaamiseen ja käyttävät tätä pelolla hallitsemiskeinoa "johtamisessaan ja päätöksenteossaan" yhä edelleen ja joka päivä...