Kannabis lailliseksi

Turvallisemman päihdekulttuurin kannattaja.
Vieras

/ #2432 Re: ONKO KAMALA OLLA RAITIS ELÄMÄ? MIKSI?

11.11.2010 13:47

#2431: ANTTI VAURIO ON OIKEA NIMENI - ONKO KAMALA OLLA RAITIS ELÄMÄ? MIKSI?

Eiköhän raitis elämä ole oma valintasi.... eikä kukaan sinua sen takia voi halveksua. Eikä kukaan mielestäni täällä ole sinua halveksinut raittiin elämän tapasi vuoksi.  Et voi olettaa että jos sinä olet raitis niin kaikkien pitäisi raittiita olla.

SInähän se täällä olet muita halveksimassa esimerkiksi tässä, en edes jaksanut laskea kuinka monta halveksivaa sanaa löytyy.

"KAIPAATKO SUUREN HUOMION:HEI MINÄ KÄYTÄN MARIHUANAA,KAUNOTTARET! ????LEUHKA IHMINEN KAIPAA SUURTA HUOMIOTA MARIHUANALLA?KYLLÄ SINÄ VOIT OLLA RAITIS,JOHON IHMISET LEUKASIVAT AUKI TUIJOTEN. NAISET JUOKSEVAT HURRATEN SINUN PERÄÄSI,KUN OLET UPEA RAITIS.LOPETA ITSESÄÄLIN SAIRAUDEN !VÄÄRÄ ELÄMÄN ASENNE. ASENNEVIKA?MIELIVIKAISUUS?TYPERYYS?PANE PÄÄSI PENSAAN,JOHON RAITTIIT KUSEVAT PÄÄLLE,NIIN SINÄ PARANET OKEI!!!SUOMI EI HALUA HUONOA ESIMERKKIÄ SINUSTA.OLE TÄYSI RAITIS KOKO ELÄMÄN LÄPI.MIELIKUVITUS JA ITSETYYDYS ELÄMÄ MARIHUANALLA EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ VAAN TYHMÄÄ PEIKKOA.RENTOUTUS ON MONENTAPAA VOI TEHDÄ MITÄ TAHANSA"

Antti vaurio pyytäisin sinulta hieman asenteen parantamista. lopeta se solvaus ja keskity mielummin kertomaan meille järkevästi miksei kannabista olisi hyvä laillistaa. Nyt sinä vaan meuhkaat ja mesoat tunteidesi kanssa etkä anna yhtään rakntavaa kommenttia.  Kommenttisi ovat niin uskomattoman röyhkeitä ja lapsellisia että en tiedä oletko vain läpällä täällä mesoamssa vai oletko oikeasti tosissasi asiasi kannsa. Ymmärrän kyllä jos tämä aihe herättää sinussa kiivaita tunteita, mutta vaikka olet raitis ja asia kiihottaa sinua niin  silti mielen hallinta olisi ihan hyvä asia tässäkin, eikä antaa vaan tunteiden puskea mitä sattuu.

Antti vaurio kaikki eivät vain rentoutuakseen nauti kannabista itse ainakin nautin kannabiksestä myös sen vuoksi että se antaa erilaisia näkökulmia asioihin. Tämä johtuu siitä kun aivokemia muuttuu vaikutuksen ajaksi jolloin voit nähdä asioita eri näkukulmasta. Eli siis kannabis on minulle myös tärkeä filosofinen päihde.

En usko että ihmiset hakevat kannabiksen poltolla mitään huomiota sillä että olisivat parempia kuin muut. Itse ainakin elän onnellisessa suhteessa eikä minulla ole tarvetta osoitttaa kennellekkään olevani parempi.  Itse ainakin halveksun tälläistä elämän tapaa joka perustuu arvoasteikoille ja ihmisten luokittelulle paremmuus järjestykseen.

Sinun kohdallasi taas näyttäisi tuo raittius olevan jonkinnäköinen paremmuuden tavoittelua muiden silmissä ainakin sen kuvan sinusta saa esim. näiden kommenttien perusteella ->

"LOPETA ITSESÄÄLIN SAIRAUDEN !VÄÄRÄ ELÄMÄN ASENNE. ASENNEVIKA?MIELIVIKAISUUS?TYPERYYS?PANE PÄÄSI PENSAAN,JOHON RAITTIIT KUSEVAT PÄÄLLE,NIIN SINÄ PARANET OKEI!!"

tai tässä

"ITSETYYDYS ELÄMÄ MARIHUANALLA EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ VAAN TYHMÄÄ PEIKKOA.RENTOUTUS ON MONENTAPAA VOI TEHDÄ MITÄ TAHANSA ESIM KURSSILLA TAI TYÖVÄENKURSSILLA. OPISKELE RENTOUTUMISEN TEKNIIKKAA ILMAN MARIHUANAA!!!!! TÄLLÄ ADRESSISSA OLEVAT KANNATTAJAT OVAT TOSI KÖYHIÄ AJATTELIJOITA"

Minun mielestä on selvää että raittius olisi se terveellisin tapa elää.. mutta valitettavasti joudut hyväksymään että ihmiset käyttävät päihteitä ainakin vielä.  Juuri tämän takia olisi järkevää saada laillistettua kannabis että saataisiin ainakin miedompi päihde ihimisille, joilla on kova tarve päihtyä.  Se olisi askel kohti raittiimpaa elämän tapaa.

Ehdotit umista parantamaan vaivat, eikös uimisestakin voi tulla revähdyksiä, hukkumisia,  kolhiintumisia ja pyörtymisiä. Eli tälläkin asialla on negatiiviset terveyvaikutukset .  Ei ole olemassa asiaa joka ei aiheuttaisi mitään vaaraa.

Onko antti sinun mielestä oikein jos ihminen haluaa päihtyä laillisesti niin hän joutuu sen tekemään melkeen vahvimmalla/vaarallisimmalla päihteellä?

Laillistamalla miedomman päihteen annammen ihmisille vaihtoehdon/mahdollisuuden elää terveellisemmin.

 

Pyytäisin antti sinulta vielä sitä että jos tänne keskusteluun osallistut niin katsoisit mitä kirjoitat ja lopettaisit ihmisten haukkumisen ja luokittelun huonommiksi kuin sinä .  Puhutaan asiasta asiallisesti ja järkevästi niin voimme kumpikin toisiltamme oppia jotakin.