MAANTIE 967 KELUJÄRVI-HIHNAVAARA VÄLIN TURVALLISUUDEN PUOLESTA

Vieras

/ #16 Työmatkalla..

15.11.2010 22:30

Kun siellä kulkee ijät ja ajat niin oppii tuntemaan vastaantulijat.Ja pääsee aina suurinpiirtein tietämään missä on hakkuutyömaat..osaa arvioida koska tulee rekkoja vastaan ja tietää kirjasto-,maito-,ja linja-autot koska tulevat? Aura-autohan tuli vasta Kelujärven kohdalla aamulla vastaan. Pahin reitti oli jo tultu.! Ja kaikkein parasta kun Rovapään alueella on vielä puhelimellakin katvealue..ei yhteyttä verkkoon.!! Kesällä kun ajat tietä,niin siellä on niitä pirun mykkyröitä keskellä tietä ja sitten kun ohitat niitä on siellä asfaltin laidassakin.!! Talvella taas yliaurattu ja urilla että on parempi pysyä siinä keskellä missä menee ne renkaanurien jäljet.! On tullut opeteltua ajamaan urissa..mutta hyppääppä pois siitä kun rekka tulee.! Olishan sinne voinut ilkeyttään muutaman jättää nousemaan mäkeen mutta olen kuiten mennyt melkein palteesen että pääsevät nousemaan mäkeä ylös. Mistähän se löytyisi tuon tien historia.?? Siellä on niin paljon tapahtunut ja liian monta on kuollut .!!!