Uusi suuri Kouvola sinetöi Orilammen majan kohtaloa

Vieras

/ #54 Alueelle olisi tulijoita mutta palvelut puuttuvat

16.11.2010 21:56

Repoveden alue on tunnettu, mutta ihmisten pääsy alueelle on estetty. Sinne ei ole kunnollisia liikenneyhteyksiä ja jos jollain kuljetuksella sattuu pääsemäänkin niin majoitustilat eivät vastaa tämän päivän tarpeita. Majoitus- ja ravintolapalvelvelujen pitäisi vastata tämän päivän lapsiperheiden vaatimaa tasoa. Perheet haluavat kunnollista majoitusta kohtuulliseen hintaan. Erämaahan voi mennä teltan kanssa yhdeksi yöksi tai tehdä patikoiden päiväretkiä lasten ehdoilla, mutta tulo- ja lähtöpäivinä halutaan kunnollista palvelua.

En missään nimessä halua entisenä valkealaisena väheksyä Orilampea, mutta ehkä tuo luontokeskus ei sittenkään ole mikään huono idea ja uskon vakaasti, että se tuo lisää asiakkaita myös Orilammen lomakeskukselle ja luonto-oppaille sekä kaikille muille alueen yrittäjille. Koittakaa saada asia etenemään hyvässä hengessä sillä idea on tosi hyvä ja olisin todella pettynyt jos sen paikallisten henkilöiden erimielisyyden vuoksi kuopattaisi.