Nuorten Juhannusfestarit peruttu kaupungin toimesta

porvoo

/ #8 infoo infoo?!

30.05.2007 20:24

onko lehdistötilaisuuden jälkeen selvinny mitään uutta?
en ymmärrä miten loviisan kaupunki pystyy tuollaiseen ratkaisuun huomioon ottaen ensinäkin loviisan nuoret. loviisassa tietääkseni ei ole juuri mitään tarjottavaa nuorille ja nuorille aikuisille. viikonloppu toiminta ja juhliminen on jätetty nuorten omien hippaloiden varaan ja lähi paikkakunnille.
sitten mainostetaan "kotiin loviisaan" mainoksia radiossa,kenelle mainokset on suunnattu?? tällä hetkellä nuoret jotka asuvat loviisassa ovat nähneet tarjonnan,joten itse haluaisin siltä kovasti muuttaa muualle jos siellä asuisin. loviisa on hieno vanha merenrantakaupunki,mutta se olisi saatava ns.kartalle.
loviisan yrittäjille tuollaiset tapahtumat luulisi olevan todella tärkeitä.
ympäri suomen ja jopa ulkomailta tulee satoja tai tuhansia ihmisiä kaupunkiin joka minun järjen mukaan tuo esimerkiksi kauppoihin hyvät vaihdot yhdelle viikonlopulle..? tietenkin majoitus yrittäjistä puhumattakaan!
järjestäjä on selvästi tehnyt kaikensa ja vielä paljon enemmän.
hienoa että joku haluaa tuoda loviisaan jotain noin uskomatonta(esim.katso esiintyjä lista!!)! harmillista vain tuo kaupungin vastaaminen asiaan..
eli tiivistettynä omasta mielestäni linnan juhannuksen kaltainen tapahtuma toisi loviisalle mainetta,yrittäjille rahaa sekä nuorille jotain,todella hienoa ja suurta sekä järjestäjä saisi toteuttaa omaa ja monien muiden unelmaa!