Kannabis lailliseksi

Kivuton

/ #3489 Fibromyalgia

24.03.2012 00:19

Mulla todettiin fibromyalgia puol vuotta sitten: http://fi.wikipedia.org/wiki/Fibromyalgia
Voin sanoa että elämä tälleen ei oo helppoo! Jos ulkolämpötila vaihtelee n. 10-15 asteella päivällä niin kipua on, ja paljon. Nivelet jäykistyy ja en pysty kävelee tai seistä paikalla kunnolla. Fibromyalgiaa sairastavat henkilöt kärsivät myös usein masennuksesta. Sehän selitti minun 4 harmaata vuotta... Virtsaan n. 2-3 kertaa tunnissa. Kuuluu oireisiin... Fibromyalgiaa sairastavat eivät saa kunnolla unta. Eli REM unitilaan ei päästä. REM tila (rapid eye movement) on tila jolloin lihakset rentoutuvat. Eli minun aamut alkavat jäykkinä ja kivuliaina. En voi juoda alkoholia koska muille tuttu normi krapula on minulle "kkk" eli koko kroppa krapula. En pääse silloin sängystä ylös. Piti myös lopettaa tupakanpoltto. Ainoa "lääke" fibromyalgiaan on masennuslääkke esim. triptyl. Eieiei.. en noita pillereitä popsi! Tätä ei useat ymmärrä että kannabishan ei paranna sairauksia (ei ne pilleritkään paranna mitään, vaan lievittävät vain oireet) mutta kannabis lievittää hyvin tehokkaasti kivun ja henkisen kivun. En minä joka päivä kannabista polta, mutta silloin kun sattuu paljon niin sytytän spliffin! Ja kappas! Kivut lievenevät, olo paranee, saan unta kunnolla, seuraava aamu on kivuton ja ei ole krapulaa. Pystyn jopa vetämään pari tanssiliikettä pilvessä ja jopa seuraavana päivänä kiitos tämän jumalaisen kukan! Kannabis lailliseksi suomeen!

p.s kirjoitusvirheitä piisaa.. ruotsinkieli on äidinkieli.. ^^