Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2487 Hei Aku Hailo

19.11.2010 11:06

Sinä olet Hyvä Ihminen pohjimiltaan.Kohtelias ja Ystävyys Kaikkien ihmisten kanssa vaikka mitä he ovat.Jotkut käyttävät vaarallisia huumeita. Se on itsetuhoon tuomittu.Toivottavasti sinä et käytä .Ihmiselämä voi olla onnellinen,jos muuttuu itsensä ja jättää vanhan minuuden. Ikävä asia monen ihmisten kuolleen huumeeseen.Minut pelasti uskonelämä ,vahva tahto ja mun vaimoni.olin ollut sunnitellut itsemurhaa monta kertaa.Onneksi en tehnyt sitä.NYT ELÄMÄ ALKOI MAISTUA PAREMPI. Aikuiset lapset tuovat minulle rikasta elämää ja elämyksiä.Ensi keväällä minä ja vaimoni matkustamme kanarian saaret-lomalle ja vuorossa australiaan tyttäreni luo,koska hän on tuleva vaimo australialaisen miehen kanssa. Brisbane on kolmanneksi suurin kaupunki 1,8 milj. asukkaita.Vanhin poika sai vakituisen työpaikan porin kaupungin talossa. Toinen poika on tietokoneinsinööri ,jolla on työpaikka.Nuorin tytär käy turun yliopistossa.Meillä oli 4 lastaa,nyt minä ja vaimoni jäimme yksin suuressa omakotitalossa.MINÄ TOIVON:RAITIS ELÄMÄ KAIKILLE NUORISOLLE! OTTAKAA MALLI MEISTÄ.MINÄ RAKASTAN SINUA!!!!