Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2191 Uusi aikaikkuna: Israel valmistautuu sotaan kesäkuussa

26.03.2012 23:40

Uusi aikaikkuna: Israel valmistautuu sotaan kesäkuussa

Infowarsin Kurt Nimmo on monelle vaihtoehtomedioita seuraavalle tuttu maailmantilaa tutkiva riippumaton konfliktintutkija ja journalisti. Tuoreessa artikkelissa hän odottaa sodan Irania vastaan syttyvän kesäkuussa. Hän viittaa tietojensa vahvistuvan erikoisraporttissa, jonka mukaan Israel ja USA ovat täysin yksimielisiä sodan väistämättömyydestä. Tiedot ovat pitkälti peräisin israelilaiselta tiedustelu-uutisia levittävältä Debka.com-uutissivustolta.

Raportin mukaan USA ja Israel ovat yksimielisiä siitä, että ainoastaan sotilaalliset toimet tulevat estämään Iranin ydinohjelmien kehittymisen. Sillä tosiasialla, että tiedustelupalvelut ovat juuri raportoineet siitä, ettei Iranilla ole ydinaseita valmisteilla, ei tietojen mukaan ole vaikutusta varsinaiseen päätökseen sotaan ryhtymisestä.

Artikkelin mukaan sota tulee syttymään kesäkuussa ja alustana hyökkäykselle tulevat olemaan lentotukikohdat Saudi-Arabiassa, jotka annetaan Israelin käytettäväksi. Tietojen mukaan sotaa kiivaasti peräänkuuluttanut Israelin pääministeri Benjamin Netanyahu olisi vihdoin saanut sotapäätökselleen tarvitsemansa enemmistön tuen maan hallinnon turvallisuusneuvostossa.

Israelin ja Yhdysvaltain sotilasvoimien korkeimmat tahot olisivat sopineet kolmen kuukauden aikarajasta sodasta Irania vastaan. Myös USA:n kongressia olisi tietojen mukaan informoitu uudesta aikaikkunasta, joka sulkeutuu kesäkuussa.

Voit lukea Debkan laatiman raportin uudesta aikaikkunasta kokonaisuudessaan täältä:

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…