Nuorten Juhannusfestarit peruttu kaupungin toimesta

Tesjoki

/ #15 Loviisan kaupunki

02.06.2007 08:53

En lähtis yleistämään tai syyttämään Loviisan kaupunkia tästä vellovasta tilanteesta..
Näen ainakin asian itse näin että tuo kielteinen päätös nimenomaan eniten keskittyy Herra Kaupunginjohtajan omaan tahtoon ja kantaan kyseiseen asiaan! Näin päättelen kaiken kuulemani perusteella,myös siitä mitä hallituksessa istuvat ovat mieltä.. heillä ei lieneet paljon sananvaltaa kokouksessa missä asia otettiin esille..! Niin ja puhuuhan järjestäjä itse video haastattelussa `henkilökemioista´ päätelkää siitä sitten mikä on asian laita!
Uskon kumminkin että tapahtuma tullaan järjestämään,johan Kaupunginjohtaja joutu ottaa sanojaan takas.. vertaus ke 30.5 itäväylä-perj 1.6 loviisan sanomat

En itse aio osallistua enkä mitenkää ees ole mielissäni tekno/rave/hiphop bileistä.tietäähän jokainen millaiset ne bileet yleensä on,ja mitä siellä liikkuu!
Mutta periaatteesta,olen sen puolesta.. hyvä että joku jaksaa yrittää.. kovasti kaupunki mainostaa jne. , mutta mitä ne tekevät asioiden eteen että tänne saatais ihmisii... ei mitää,vaikeuttaa vaa muiden yrittämisiä!