Hasis lailliseksi

Ilmari
Vieras

/ #30 Kuka päättää minun terveydestä!minä vai joku jolle kipu on tuntematon tekijä?

26.04.2012 23:03

Minun joka sairastan vaikeata ja kivuliasta reumaa,on ne muutamat kerrat kun olen päässyt hatsit vetämää on jotain niin uskomatonta,päästä kivuista eroon edes hetkeksi.Syön ja olen syönyt n.15 vuotta vahvoja kipulääkkeitä,opiaatteja siis.Määrät on tällä hetkellä sellaisia että lääkärit ei voi suurentaa annoksia,lääkintähallituksen ja Kelan päätöksellä kun katto on tullut vastaan.Nyt joudun makaamaan useita viikkoja,syksyisin ja talvisin kun reuma on pahemmin aktiivinen.Nyt olen pyytämässä lääkäreiltäni jotka ovat tämän maan johtavia alallaan,kirjoittamaan lääke-kanabisreseptin,se riittääkö heillä siihen rohkeutta,kun kannabis reseptien kirjoittajat on laitettu luupin alle,niin kuin he eivät tietäisi potilaittensa parasta.Kaiken näköisiä mömmöjä kirjoitellaan joista ei ole edes pitkä aikavälin tietoja,itsekkin olen ollut nämä vuodet koekaniinina,hoitosuunnitelma tehdään kerran puolessa vuodessa ja jos lääkkeet ei toimi niin mennään puolivuotta ennen kuin niitä taas vaihdetaan johonkin josta ei tiedetä yhtään enempää kuin edellisestäkään.jaksan jotenkin ymmärtää niitä jotka kauhistelee marihuanaa tai kannabista,ainakin jos niitä kaupataan rikollis organisaatioiden kautta ja tuella.Näinhän ei tarvitsisi olla jos aineen saisi apteekin kautta reseptillä.No jos ei lääkäreiltä heru reseptiä niin ei kai auta muuta kun alkaa rikolliseksi ja kasvattaa aine omaan käyttöön,näiden kipuja kanssa en enää halua elää.Elämän laatu,toisille se on itsestään selvyys,minä joudun anomaan ja rukoilemaan että sitä minulle annetaan.