Occupy / Torikokous Kokouksen Jatkuminen Sallittava

Suomen eliitin itsensä herrattelija

/ #11

30.04.2012 17:12

Me rapparit pelkäämme tällaisia leirejä, joissa kokoontuu hippien lisäksi suomen nuorta älymystöä. Olisi vain parempi jos vetäisivät siellä sitä pussikaljaa ja olisivat hiljaa yhteiskunnan epäkohdista koska ei suomen kansalaista ole luotu kyseenalaistamaan mitään.

Kansan tulee olla hiljaa ja ainoa sananvapaudellinen oikeus joka kansalta löytyy on pelkkä äänestyspaperiin numeron laittaminen vaaleissa ja tätä kutsutaan demokratiaksi. Meillä eliittiin kuuluvilla on rahaa niin paljon ettemme p****lle taivu ja rahan lisäksi myös pohjattomasti valtaa jonka tämä läpeensä mädäntynyt korruptio on meille antanut.

Leirin on turha yrittää saada oikeutta muilta kansalaisjärjestöiltä koska meitä rappareita on myös kaupunginhallituksen, oikeuslaitoksen, poliisilaitoksen johdossa ja hyvä veli kerho hoitaa poliittisen vastarinnan pois ystävämme poliisin avulla hajottamalla leirit. Hipit saavat sen jälkeen majoittua täysin taivas alle koska telttoja me emme heille salli, koska silloin mielenosoitus verkostoituisi taas sosiaalisesti ja sitä emme halua.