Adressi homoseksuaalien verenluovutuskieltoa vastaan.

Johann Wolfgang Von Goethe
Grani

/ #38 Ehdottomasti eteenpäin!

19.06.2007 20:12

Sen enempää homojen vastaisia ihmisiäkään väheksyen totean, että ihminen on ihminen oli hän sitten ruma, tyhmä, vammainen, sokea, tmv. Kaikkia edellä mainittuja esiintyy kaikissa elävissä olennoissa - kuten myös homoseksuaalisuutta. Kanssaihmisillä, jotka vastaan väittävät, on siis aukko sivistyksessään: Homoseksuaalisuus On luonnollista. Ei, se ei tartu veren välityksellä, eikä sen enempää periydy vanhemmilta. Paljon todennäköisempää on, että tyhmyys saattaisi tarttua/periytyä. Vastaantulleiden homofobisten henkilöiden kohdalla olen kasannut kokoon oman henkilökohtaisen mielipiteen, että tyhmyys on hyvin todennäköisesti periytynyt vanhemmilta - sen verran asiatonta ja sivistymätöntä on keskustelut heidän kanssaan olleet. (Homofobia tarkoittaa lääketieteellisenä terminä "Ihmisen pelkoa", vaikkakin se on nykyaikana enemmälti vakiintunut kansankielelle homoseksuaalien halveksumiseksi).

Onhan se niin, että ulkonäkö periytyy vanhemmilta. Mutta, jos ulkonäkö alkaa rapistua ja rumentua toiselta henkilöltä saadun veren takia, on kantani ja jo vakiintunut mottoni vielä vahvempi: "Näytän mieluummin fägäriltä kuin rumalta".

Kyllä, sanon. Ehdottoman varmasti ja allekirjoitan.