Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #12 Pätkä 2

01.12.2010 00:32

Polysorbaatti 80 sikainfluessarokotteissa = Aiheuttaa lisääntymiskyvyttömyyttä ihmisissä.

(Sterilaatiota eli ei pysty lisääntymään)

Tiedollisen omaisuuden organisaation mukaan, mikä on osa yhdistyneitä valtakuntia, tiedemiehet/naiset tekevät rokotteita jotka vahingoittavat erityisesti hedelmällisyyttä syntyvyydensäännöstelyn vuoksi. Ehdotettu aine rokotteissa on tarkoitettu esiteineille (9-11 vuotiaat) on 80 (polysorbaatti 80):

"Suositeltu rokotteen ainesosa sisältää öljyä, joka on luonnossa hajoavaa kuten skvaleeni öljy. Tyypillisesti, rokote on valmistettu käyttämään apuaineen tiivistettä joka sisältää lesitiiniä skvaleeni öljyssä. Vetinen ratkaisu glykoproteiinille on tyypillisesti fosfaatti-puskuroitu suola (En ole varma mutta PBS on public broadcast eli julkinen media, mutta saattaa olla myös rokotteen ainesosa lyhyesti) ratkaisu, ja ylimääräisesti mieluisesti sisältäen esiteini 80:tä."

(Jos oikein ymmärsin niin tämä rokote on tehty vaikeuttamaan glykoproteiinien tehtäviä, jota yritetään tuhota fosfaatti-puskuroidulla suolalla ja sen lisäksi käyttäen myös 80:tä siinä "ylimääräisenä lisäaineena", joka aiheuttaa lisääntymiskyvyttömyyttä. Eli melkoinen myrkkypakkaus yhdessä paketissa, joka ei tiedä hyvää elimistölle)